niedziela, 1 grudnia 2019

VI kartka bożonarodzeniowa

Witajcie w ten pierwszy grudniowy dzionek!

dziś chciałabym Wam pokazać już ostatnią kartkę w ramach zabawy „Christmas with LemonCraf". Zrobiłam ją wg kursu Gosi na kartkę #3.


Maja kartka powstała na bazie ze sklepu Rapakivi. Nakleiłam na nią kolejno papiery, pochodzące ze sklepu LemonCraft, . Postrzępiłam trochę i przykleiłam niecentrycznie.

 

Na środek przykleiłam wianuszek z gałązkowego wykrojnika MD, podzieliłam go na kilka fragmentów, ponieważ był zdecydowanie zbyt duży. Dodałam do niego kilka gałązek i przykleiłam warstwowo serwetki.

 

Do kompozycji zrobiłam z foamiranu poinsecje. Oszroniłam je brokatem. Pod nie umieliłam gwiazdy betlejemskie wycięte z arkusza papieru.

  

Kolory kwiatów fajnie nawiązują do motywu różowych gwiazdek na papierze.


Do kompozycji dodałam napis i kilka półperełek. Na koniec wszystko ochlapałam białym tuszem.

 




Cieszę się bardzo, że poprzednie kartki podobały Wam się. Mam nadzieję, że ta również przypadnie Wam do gustu. :)

Kartkę zgłaszam do zabawy „Christmas with LemonCraf"



https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2807209109330609&set=gm.778564872580046&type=3&theater&ifg=1

Dziękuję Wam za odwiedziny i każde miłe słowo. :*
Pozdrawiam wszystkich cieplutko.

9 komentarzy:

  1. Cudnie wyszło! Jestem zachwycona warstwami :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna, a te kwiaty...bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powtórzę się: WOW! Jest fantastyczna!
    Pozdrawiam Cię Wiolu serdecznie i dziękuję za udział w Lemonkowym wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna taka pastelowa. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna! A kwiaty są zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest przepiękna, podobają mi się jej kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna karteczka,super połączyłaś kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna kartka! Poinsecje zachwycające !!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...