środa, 16 kwietnia 2014

Na urodziny w pastelach

Dziś rusza kolejne wyzwanie na blogu Scrapgangu. Tym razem robimy pracę na jubileusz. Ja wykonałam karteczkę na trzydzieste urodziny. Wybrałam pastelowe, delikatne papiery Galerii Papieru- Usłane różami II, do tego trochę przedarć, tuszowania, perełek, kwiatów i stempel.


Kartkę robiłam do mapki z blogu sklepu Ewa, którą obróciłam.

http://blog-sklep-ewa.blogspot.com/2014/04/wyzwanie-24-mapka-kartkowa.html

http://blog-sklep-ewa.blogspot.com/2014/04/wyzwanie-24-mapka-kartkowa.html


Jak Wam idą przygotowania do Świąt? Ja wybieram się na urlop i mam nadzieję dokończyć co zaczęłam i wyrobić się ze wszystkim :D
Dziękuję wszystkim za odwiedziny i życzę spokojnego okresu przedświątecznego. ;)

18 komentarzy:

  1. Ależ piękne kolorki wybrałaś:) Karteczka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna kartka, taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kartka. Udanego urlopu życzę :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, kolorki uwielbiam, takie delikatne i słodkie. Moje przygotowania - nie ma przygotowań. Pracuję. Trzymam kciuki żebyś zdążyła ze wszystkim. Ja nawet nie próbuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna, pastelowe kolorki bardzo lubię:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniała delikatna karteczka wesołych swiąt

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie wyszła karteczka:) kolorki na czasie i na dobre wyszło kartce obrócenie jej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, uwielbiam pastelowe kolorki i słodycz na kartkach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest obłędna, bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiolu kartka przepiękna - zauważyłam że użyłaś stempelka, który ja również mam ale jakoś do tej pory nie miałam na niego pomysłu a tu proszę - super wkomponowany stempelek - no tak najważniejszy zawsze jest dobry pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne pastelowe kolorki i ta delikatność całej kompozycji.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczna, boskie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie i delikatnie - wspaniała interpretacja mapki.
    Serdecznie dziękuję za udział w wyzwaniu.
    Pozdrawiam
    krystynas DT sklep-ewa.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna i słodziutka karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna
    i fajnie odwrócona mapka
    dziękuję za udział w wyzwaniu.
    Pozdrawiam Teo DT sklep-ewa.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Pastele uwielbiam, więc kartka bardzo mi przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...