czwartek, 1 października 2020

Ślubny komplet

 Witajcie!
Za oknem dziś jest dość deszczowo i ponuro, a ja chcę wrócić, dzięki kompletowi ślubnemu, do ciepłego sierpnia. 

Komplet powstał na białej bazie pudełka i kartki DL. Okleiłam je papierami LemonCraft.  Dodałam kompozycję z kwiatów, parę młodą wyciętą wykrojnikiem i kilka małych perełek z pearl markera.


Pudełko ozdobiłam tylko wstążką i kilkoma kwiatami. Nie chciałam zasłaniać pięknej koronki na papierze.




Dziękuję za odwiedziny i komentarze, pozdrawiam wszystkich cieplutko :)

7 komentarzy:

  1. Cudowny komplecik :) Przepięknie ukwieciłaś karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, delikatny komplecik. Bardzo romantyczny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, delikatny zestaw. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromnie mi się podoba:)Różyczki i koroneczki ślicznie razem wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna romantyczna karteczka!!! Pięknie ją ukwieciłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...