środa, 7 października 2020

Jesienna kartka na rocznicę

 Witajcie!

Jesień nie musi być ponura. Może być słoneczna, złota, pełna ciepłych kolorów.  Postanowiłam, że właśnie taka, jesienna będzie moja kartka, którą zrobiłam z okazji rocznicy ślubu. 

Na bazę DL w kolorze kraft nakleiłam papiery z LemonCraftu. Deski i przedarcia stanowią tło do jesiennej, pełnej liści, owoców i kwiatów kompozycji. Na kartce umieściłam digi stempel autorstwa Mosi. Przerobiłam go delikatnie za zgodą autorki. Wokół niego przykleiłam wianek, wycięty z zestawu Leaves04.  Wycinanie jego zajęło mi więcej czasu niż skomponowanie całej kartki. :D


Całość uzupełniłam pomarańczowymi "kropkami", sizalem i sznurkiem. Wszystko bardzo lekko oprószyłam białą farbą.






Kartka wędruje na wyzwanie "Jesień, jesień ... "  na Kreatywnym Blogu.


a także na wyzwanie "Warstwy" w Od A do Zet



Pozdrawiam Was cieplutko, dziękując za wszystkie Wasze komentarze i wizyty. :)

15 komentarzy:

  1. Cudowna karteczka z przepięknym jesiennym bukiecikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna kartka. Cudna jesienna kompozycja😍

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna praca, bardzo dojrzała z przepięknymi kolorami i kompozycją. dziękuję ogromnie, ze zgłosiłaś ja na nasze wyzwanie, życzę powodzenia! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna , klimatyczna karteczka rocznicowa!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka, świetne kolory i kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie było mi po drodze z pomarańczowym kolorem Ty poradziłaś sobie świetnie.Piękna kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna kompozycja, kolory dobrałaś fantastycznie!

    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego Świata Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kompozycja kwiatowa <3 Dziękuje za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, jesienna kartka ślubna. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna praca łamiąca stereotyp, że kartka ślub ma być stonowana! Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Świat Pasji;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Rzeczywiście jesienna, ale nie ponura :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna, romantyczna praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego sklepu Świat Pasji.
    Pozdrawiam,
    Aga, Scrapeciarnia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...