wtorek, 10 listopada 2020

Pierwsza kartka bożonarodzeniowa w 2020 roku

Witajcie!
Długo nie mogłam w tym roku nastroić się do zrobienia kartek świątecznych. Z pomocą przyszedł mi live Mosi i mapka. Pomyślałam, że robiąc kartkę razem z Gosią w końcu zacznę kleić kartki bożonarodzeniowe. Gosiu, dziękuje za inspirację i piękny stempelek do kartki. :)

Moją kartkę zrobiłam z papierów zupełnie nieświątecznych. Sięgnęłam po kolekcję "Wyższe sfery" z Galerii Papieru (obecnie Paper Heaven).  Skorzystałam z jasnych stron tej kolekcji. Dodałam też niewielką ilość desek z Lemoncraftu.

 

Poinsecje, które umieściłam w kompozycji zrobiłam sama z papieru czerpanego. Płatki wycięłam  wykrojnikiem z Rosy Owl i uformowałam je na mokro.



Dodałam kilka gałązek, sizal, sznurek i wstążkę vintage. Całość pochlapałam białym splashem.

 Mapka wygląda tak:

Pierwsza kartka za mną. Mam nadzieję, że teraz pójdzie już z górki. ;)

Dziękuję Wam za wizyty i wszystkie komentarze jakie zostawiacie. Bardzo mnie cieszy, że znajdujecie czas by tu zaglądać. :*
Pozdrawiam Was cieplutko i życzę Wam dużo zdrówka :*


10 komentarzy:

  1. Śliczna :) uwielbiam prace w bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka. Ma szczególny urok w tej bieli . Kwiatki świetnie wyszły.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, taka zimowa dzięki bieli :-)Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna! Przepięknie prezentuje się w bieli :) A kompozycja z kwiatów i gałązek prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, mroźna kartka. Sezon świąteczny zapowiada się świetnie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka, ja również zainspirowałam się tym filmikiem ale zrobiłam męską kartkę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudną kartkę zrobiłaś :).

    Skojarzyła mi się ze śniegiem i tak rozmarzyłam się, że może w tym roku będziemy mieć go pod dostatkiem... :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna kartka, a kwiaty mistrzowskie!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...