niedziela, 15 listopada 2020

Kolejne dwie bożonarodzeniowe

Witajcie!
Dziś chcę Wam pokazać kolejne dwie kartki bożonarodzeniowe. Powstały one z papierów świątecznych ScrapandMe.
Zrobiłam je wykorzystując ten sam układ ale używając nieco innych dodatków. Wyszły więc podobne ale nie identyczne. :)

Na obu kartka w kompozycji umieściłam zrobione własnoręcznie z papieru czerpanego poinsecje.

Dodałam wycinane elementy: listki, gałązki i kwiaty.

Przykleiłam też świąteczny napis i śnieżynki.

W kompozycji nie mogło zabraknąć też sznurka i szyszek olchy.

Dodałam też wstążkę w mocnym zielonym kolorze.

Druga kartka to odbicie lustrzane pierwszej jeśli chodzi o kompozycję.

Użyłam w niej dokładnie takich samych papierów i wycinanych elementów. Pod kompozycją w kobu kartkach ostemplowałam nieco tło.

Zamiast serwetek w tej kartce przykleiłam element za masy papierowej.

Obie kartki pochlapałam na koniec białym tuszem i dodałam parę kropek.





Mam nadzieję, że karteczki w takim wydaniu spodobają się Wam, bo mi ich klejenie sprawiło ogromną radość.

Dziękuję za wszystkie komentarze pod moją pierwszą świąteczną kartką. Cieszę się, że przyjęliście ją tak ciepło. :*
Trzymajcie się zdrowo! :)

8 komentarzy:

  1. Przepiekne świateczne prace, lekkie i puchate :) och śniegu mi się zachciało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj piękne te kartki. Może i ja pomyślę o takiej stonowanej kolorystyce.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie mnie zachwyciły! Póki co moja wena jeszcze śpi.. pozdrawiam serdecznie 🌺

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne karteczki, wspaniale je skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...