poniedziałek, 23 listopada 2020

Kartka świąteczna w beżach

Witajcie!

Kartka, którą dziś chcę Wam pokazać powstała z papierów Paper Heaven. Są to starsze kolekcje, nie wszystkie z nich świąteczne. Wybrałam delikatne odcienie beżów. Skomponowałam ją na postawie mapki Gosi, do live'a na FB. 

Na serwetki nakleiłam digi napis od Gosi. Obok przykleiłam białe poinsecje, kilka gałązek ostrokrzewu, jemioły, a także sznurek i wstążkę. 

Ostatnio korzystam z rad Magdy na kompozycje zdjęć, aranżacje tła. Próbuję, uczę się, by moje zdjęcia były bardziej ciekawe. Ja jeszcze musze popracować nad jakością i ostrością moich zdjęć.
Zachęcam i Was do zaglądania do Magdy. Znajdziecie u Niej wiele ciekawych pomysłów, min. na prowadzenie Instagram'a. :)




Mapka, wg której powstała kartka:

Lubię pracować z mapkami. A Wy korzystacie z takiego ułatwienia w komponowaniu swoich prac? 

Dziękuje Wam za każdy komentarz, za zaglądanie do mnie. Pozdrawiam Was cieplutko, trzymajcie się zdrowo. :)

14 komentarzy:

  1. Śliczna interpretacja mapki! Zachwyca mnie wkomponowanie wstążki i skrapków:-)
    Nadmiar dekoracji na zdjęciu odwraca uwagę od najważniejszego, od kartki.
    Dla mnie najpiękniejsze są te zdjęcia z kartką leżącą na otwartej książce.
    Ale to tylko moje odczucie, pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę, że to piszesz. 😊

      Usuń
  2. Cudowna bielusieńka karteczka :) i jaka ma piękną oprawę :) Mnie się bardzo podoba taka sesja zdjęciowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Miło mi, że moja kartka i aranżacja zdjęcia podoba Ci się. :)

      Usuń
  3. Piękna kartka. To dowód na to że święta i bez czerwieni i zieleni też mogą być piękne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :*
      Też myślę, że święta to nie tylko czerwień i zieleń ale też mnóstwo innych kolorów. :)

      Usuń
  4. Przepiękna kartka. Obserwuję i Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że zostajesz u mnie na dłużej. Zapraszam. :*

      Usuń
  5. Cudna karteczka i piękna aranżacja tła do zdjęcia. :) U mnie raczej nie ma takiej możliwości, bo zazwyczaj muszę je zrobić na szybko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, miło mi, że kartka i jej "tło" spodobały Ci się. :*
      Ja też rzadko mam czas na kartkowe przyjemności a potem na robienie zdjęć. Pomyślałam jednak, że robiąc kartki wieczorami-na tygodniu, a potem przeznaczając chwilę na zrobienie zdjęć w sobotę, może się uda. Tak właśnie robię. Oczywiście nie zawsze tak można. Czasem trzeba oddać kartkę na już, ale z innymi próbuję. :)
      Może i Tobie się uda? Trzymam kciuki. :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...