poniedziałek, 20 czerwca 2022

Komunijna z koronkami

Witajcie po dłuższej przerwie. :)

Ostatnio mniej mnie troszkę w blogosferze. Niestety obowiązki, obowiązki i na przyjemności zostaje mniej czasu. 

Dziś przychodzę do Was z kartką-inspiracją na koronkowe wyzwanie w Paper Heaven. Wyzwanie trwa do końca czerwca więc macie jeszcze troszkę czasu by dołączyć. Serdecznie Was do tego zachęcam, bo jak zawsze można wygrać voucher na zakupy w sklepie. :)

Moją komunijną kartkę oczywiście "ubrałam" w papiery od Paper Heaven. Dodałam w kompozycji trochę koronek i przykleiłam kwiaty z materiału, które też zakupiłam w sklepie z Aniołkiem. Kwiaty są autorstwa Gosi Metryki i rozchodzą się z wirtualnych półek jak świeże bułeczki. Pięknie wpasowały mi się do mojej wizji tej kartki. Oczywiście wśród nich nie mogło zabraknąć listków i wstążki od Old Fashion Ribbons. Całość dopełniają małe kropki zrobione pearmarkerem.







Ogromnie dziękuję wszystkim za miłe słowa i odwiedziny. Pozdrawiam Was cieplutko. :*


5 komentarzy:

  1. Jak zawsze świetna kartka. Kwiaty faktycznie super, a ja szczególnie lubię format DL więc dla mnie kartka jest super!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna! Cudownie delikatna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka. Wianuszek i kwiatki to świetny zestaw. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękno, delikatność i subtelność bije z tej kartki, Wiolu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna, bardzo delikatna i elegancka karteczka!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...