wtorek, 30 kwietnia 2013

Pamiatka I Komunii Św.


Sezon komunijny rozpoczęty ... z pośpiechu niestety zdjęć nie zrobiłam. :(
Pozostało mi tylko dwa zdjęcia pamiątki i to w wersji roboczej dla zamawiającej.

Front wyglądał tak:

Całość została zaakceptowana, tylko na szyldziku oczywiście w wersji ostatecznej był napis. :)


Kielich i hostia była embosowana na złoto, czego na zdjęciach nie widać.
Środek też był ozdobiony lecz zdjęć brak.

Rozpoczęliście już długi weekend majowy?
Ja rozpoczynam dziś.

Dziękuję wszystkim za odwiedziny, komentarze i życzę Wam udanego wypoczynku. :)

6 komentarzy:

  1. Świetna ta karteczka! Piękna jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo subtelna ta karteczka, w sam raz na taką okazję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna z okazji I Komunii Świętej - delikatna i elegancka...

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Jeśli chodzi o UMCS to już długo sąsiadkami nie będziemy :) W maju mam ostatni zjazd, a później obrona i wyjeżdżam z Lublina, bo na pracę tam nie mam szans :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka. Bardzo lubię tę bluszczową wycinankę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...