środa, 30 października 2013

Wyniki candy

Witajcie. Dziś wpadłam tylko na chwilkę z wynikami losowania. Nie będę Was trzymać w niepewności. ;)
Zanim jednak ogłoszę kto został wylosowany, chcę Wam serdecznie podziękować za tak liczny udział w mojej zabawie. Nie spodziewałam się, że tyle osób zajrzy w moje skromne progi i jeszcze zostanie obserwatorem, co nie było warunkiem koniecznym. Tym bardziej jest mi bardzo miło. Dziękuję i mam nadzieję, że zostaniecie na dłużnej. Z przyjemnością i ja Was też odwiedzę. :)

Żeby już nie przedłużać ...
Maszyna losująca wymieszała wszystkie losy (było ich 147, dwa powtarzające się i jeden niepodpisany niestety musiałam odrzucić).


 Herbaciarka i przydasie polecą do Ewy


Jako, że liczba chętnych do zabawy była tak duża, postanowiłam wylosować jeszcze jedną osobę, do której poleci niespodzianka. A jest nią mARTa


Gratuluję dziewczyny i proszę na kontakt z danymi do wysyłki. :)

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego wieczoru. :)

43 komentarze:

  1. Gratulacje dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja gratuluję :))))
    To co ? Hop, hop z radości w górę :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uszczypnijcie mnie! Wygrałam!!!! Nie wiem co powiedzieć ... DZIĘKUJĘ WIOLETTO !!!!
    skacząca z radości, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluj szczęściarom, a Tobie dziękuję za zabawę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wylosowanym dziewczynom.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuje za zabawe i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla dziewczyn i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla dziewczyn to się nazywa szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i dziękuje za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla wygranych i dziękuję Ci za zabawę, bo "cukierki" były wspaniałe (szczególnie cudna była herbaciarka). Pozdrawiam :o))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla dziewczyn! Wiolu dziękuję Ci za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wylosowanym Szczęściarom, a Tobie Wiolu dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dziewczyny , ach ta herbaciarka ... Dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę :) :P i gratuluję !! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj pozazdrościć. Gratuluję dziewczyny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję:) dziękuję za zabawę.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Również gratuluję dziewczynom! A Tobie dziękuję za zabawę! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulacje :) i dzięki serdeczne za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dlz dziewczyn :-))) Dziękuję za zabawę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziekuję za zabawę - tymczasem zapraszam do mnie na freebies i na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dzięki z azabawę i gratulacje dla zwyciężczyń :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję i zazdroszczę ;) dziękuję za zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Na wyniki tego smakowitego Candy czekałam spokojnie, bo wiedziałam że z moim pechem nie mam szans :) Wiedzieć, co można wygrać i nie wygrać - to taki mały smuteczek, ale nie spodziewać się nagrody i otrzymać niespodziankę - to ogromnie przyjemne zaskoczenie. Dziękuję serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę i gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję za zabawę i gratuluję wygranym :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję wygranym ;-D I od razu sie pytam, a prywata i kumoterstwo, gdzie?! Kumoterstwa przy losowaniu żądam natychmiast ;-PPPPP

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję - farciary z Was dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzieki za super zabawę:) Gratuluję dziewczynom!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...