środa, 19 marca 2014

świecznik z kawą

Lubię zapach kawy, choć jej nie piję. Ozdabiając więc świecznik, pomyślałam, że wypełnię go tym razem pachnącymi ziarenkami kawowca zamiast kolorowych kamyczków.


Kwiaty zrobiłam sama z tego wykrojnika, barwiąc brązowym tuszem biały papier czerpany. Dodałam fioletowe pręciki, ozdobny border, listki i gałązki. Świeczka, uwierzcie mi, wcale nie jest niebieska, tylko właśnie fioletowa. Kolorem nieznacznie różniła się od pręcików.


Pozdrawiam i dziękuję Wam za wizytę i miłe słowa. :)

Świecznik zgłaszam na konkurs Przyda-się "Wszystko się przyda" na forum scrappassion.pl.
Jak również do zabawy "Nagrody dla klientów sklepu Artimeno"

http://artimeno.blogspot.com/2014/03/nagrody-dla-klientow-wyniki-lutowe-i.html

26 komentarzy:

  1. Piękna praca i śliczne kwiatki ,czy byłabys zła gdybym zrobiła coś podobnego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu. Nie, nie byłabym zła. Jeśli chcesz się zainspirować, proszę.

      Usuń
  2. Piękna kompozycja :) bardzo ładne kolorki. a kwiatki cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca, wspaniała :))aż milo popatrzeć, wspaniale kwiaty Wioli.Prawdziwa artystka:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne róże -świetny pomysł na wypełnienie - rewelacyjny świecznik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie wyszło i ten pomysł z kawą jest rewlelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudo!! Świetny pomysł na ozdobę i na wykorzystanie kawy! :D
    Piekne kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna kompozycja i zrazem ozdoba wnętrza, moje klimaty.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świecznik prezentuje się wspaniale !!!
    Zapatrzałem się....
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny jest, kwiaty mnie zachwyciły!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój monitor wyraźnie pokazuje, że świeca jest w kolorze fioletowym :)
    Ciekawa jestem jak wyglądałby z kawowym jej odpowiednikiem. Pewnie troszkę smutniej, aczkolwiek pręciki zrobiłyby swoje :)
    Świetny, pachnący upominek zwieńczony pięknymi różami ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności! Bardzo fajny i pomysłowy. I na pewno pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowną i pachnącą ozdobę stworzyłaś! Bardzo lubię Twoje dekoracje, zawsze są ze smakiem stworzone :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna dekoracja :) Uwielbiam kawę w każdej postaci i muszę powiedzieć, że tu świetnie pasuje (chociaż mi byłoby ciężko powstrzymać się przed zjedzeniem choć paru ziarenek). A i u mnie na monitorze świeczka jest w pięknym odcieniu fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj, podziwiam takie piękności zrobiłaś, pozdrawiam i zapraszam do swojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała ozdoba stołu! Kwiaty cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kwiaty, świetny pomysł z ziarenkami kawy, musi wspaniale pachnieć, jak się rozgrzeje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepięknie wygląda :)
    jestem chyba jedyną osobą, która nie cierpi zapachu i smaku kawy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię połączenie brązu z fioletem i wszelkie kompozycje w szkle....są takie eleganckie...pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aaaa- kawa to jest to co Tygryski lubią najbardziej, szczególnie te rude ;-D Cudne, cudne kwiaty i pięknie zestawiłaś kolory- ten fiolet fajnie "odbija sie" od brązu... ;-D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...