środa, 14 października 2015

Dla nauczycieli

Witajcie :)
Dziś obchodzimy Dzień Edukacji Narodowej. Z tej okazji zrobiłam dwie kartki. I choć w obu wykorzystałam ten sam papier  to jednak różnią się one bardzo.
Pierwsza propozycja wygląda tak:


Na gotową bazę przykleiłam papier  "A Hint of Pepper" potraktowałam go pastą modelującą, dodałam kompozycję z kwiatów i tekturowych listków, uzupełnioną sznurkiem i kuleczkami na druciku. Wesoła sówka jest autorstwa Joanny Jankowskiej. Na koniec umieściłam napis z alfabetu, a brzegi obrysowałam czarnym markerem.



Druga propozycja to kartka w kształcie plecaka. Prosta w wykonaniu a przy tym bardzo wesoła.


Tu również wykorzystałam gotowa bazę i papier "A Hint of Pepper", na który przykleiłam elementy imitujące kieszonkę i klapkę. Dodałam małe kredki, napis z alfabetu i tak jak poprzednio, na koniec, obrysowałam czarnym markerem, imitując przeszycia.




I na koniec obie razem:



Dziękuję Wam za cieple słowa i odwiedziny. :*
Życzę wszystkim miłego dnia :)

W pracach wykorzystałam:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1081&controller=product&id_lang=7http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=952&controller=product&id_lang=7

27 komentarzy:

  1. Obie śliczne, ta plecaczkowa genialna a ta z sówką podoba mi się bardzo bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne laeteczki nie umiałabym wybrać którą bym chciała-śliczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie rozsiane kwiatki i dodatki na pierwszej kartce :) na drugiej propozycji zadziwiły mnie te kredki - czyżbyś musiała je całe stemperować żeby uzyskać ten rozmiar? hehe świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he he, musiałabym pół wieczora temperować te kredki. ;)

      Usuń
  4. Druga skradła moje serce, to przez te kredki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycałam się już na blogu Rapakivi i tu się też pozachwycam :D Genialny pomysł z tym plecaczkiem. Świetne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Plecaczek bardzo pomyslowy i uroczy!
    Pierwsza kartka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Plecaczek bardzo pomyslowy i uroczy!
    Pierwsza kartka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne! Chciałabym takie dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie są świetne, ale druga mnie urzekła :) fantastycznie pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza świetna, a druga zachwycająca pomysłową formą :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne- szczególnie ta plecakowa- bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fenomenalne Wiolu, a plecaczek zachwycił mnie swoją oryginalnością :)

    OdpowiedzUsuń
  13. faktycznie, bardzo się różnią :D pierwsza zachwyca swoim urokiem, a druga pomysłowością :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie są świetne! W pierwszej podoba mi się to, że jest bardzo elegancka, a w drugiej sam genialny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowności!!! Aż przez moment zachciałam być nauczycielem i dostać od swoich uczniów tak pięknie wykonane kartki :D.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie super, a ta plecakowa genialna! Świetny pomysł na formę i wykonanie. Kredki pasują do niej idealnie, a ich rozmiar mnie zauroczł ;) Jak je przykleiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Kredki przykleiłam na zwykłego megic'a trzyma super. :D

      Usuń
  17. Obie śliczne, ale na mnie też ta z plecaczkiem zrobiła większe wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kapitalane obie!!!! No rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...