wtorek, 11 października 2016

Ślubne klimaty

Witajcie :)

Niedawno był wrzesień a już minęło kilka dni października. Czas szybko umyka. Jak dla mnie zbyt szybko. Za oknem plucha i chyba nie nacieszę się złotą polską jesienią, zanim spadną kolorowe liście i zostanie tylko bury krajobraz. Może Wy macie bardziej optymistyczne wieści na temat pogody? 
Lecz dzisiejszy wpis wcale nie będzie o pogodzie ale o kartce-kopertówce, którą zdobiłam na wyjątkową okazję-ślub pewnych młodych, bliskich mi osób.


Wybrałam tym razem papiery Galerii Papieru z kolekcji "Miętowy Cukierek". Pierwszą warstwę przykleiłam bezpośrednio na białą bazę a kolejny papier ozdobiłam ażurami z wykrojnika.


Dodałam bogatą kompozycję z kwiatów Wild Orchid Crafts. Umieściłam w niej zawijaskowe odpadki, które pozostały po wycięciu ażurów w tle.  Świetnie uzupełniły kwiaty i dopełniły całość.




Kopertówka składa się z trzech części. Na jednej z nich przykleiłam cytat ... 


a w dalszych życzenia i kieszonkę na prezent. 


Do kompletu skleiłam skromne pudełko. Mam nadzieję, że po jego otwarciu Para Młoda ucieszyła się z bogato ozdobionego wnętrza i zawartości. :)


Kartkę zgłaszam na wyzwanie "Ażurowo"w Skrapek.pl

http://scrapek.blogspot.com/2016/10/wyzwanie-nr-51-azurowo.html

Pozdrawiam Was ciepło i dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze. :*

34 komentarze:

  1. Prześliczna kompozycja:)))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplecik przepiękny, tylko się zachwycać! Pozdrawiam i życzę powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kopertówka, no i zadbałaś o środeczek:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i elegancko! Ażury cudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny brzoskwiniowy komplecik , i nawet pieniążek pod kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplecik!!! Wspaniała kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Komplecik cudowny. Rozwesela brzydka pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przecudny, delikatny, a jakże bogaty zestaw, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny, elegancki komplet :) Ażury są super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudo 🙂 no i pomysł na wykorzystanie ścinków po ażurku - super 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo elegancki komplet - i świetnie dobrałaś kolory! Pieniążek tam idealnie pasuje właśnie w takim kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie, śliczne kolory, fajnie, że pudełko tak skromnie ozdobione, tym bardziej zachwyca wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękna, bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna, bardzo elegancka i fantastycznie wykończony środek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny komplet, bardzo elegancki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Twoje prace są zawsze takie delikatne a zarazem bardzo bogate

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny komplecik! Piękne ażurowe tło na karteczce i świetne wykorzystanie "odpadków" :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne tło i przepiękna kompozycja kwiatowa. Moje wymagają dalszej pracy :)
    Pozdrawiam,
    Aneta / manufaktura-anety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczna! raz piękna kompozycja, dwa piekne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie!!! Ażurki nadają niezwykłej lekkości i delikatności.

    OdpowiedzUsuń
  21. cudna kopertówka:) piękne kolory i cudna kompozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna kartka, ta brzoskwinia jest boska, do tego jeszcze ażury. Wszystko ze sobą idealnie współgra. No i ta forma, która jest idealną alternatywą na popularną "kopertę'. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczne i eleganckie. Miłego tygodnia, pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi się podoba ten banknot hehehehehhe :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie połączyłaś kolory - rewelacyjnie się wszystko skomponowało Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Herbaciana, subtelna kartka jest rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zachwycający komplet!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ pięknie zakomponowana kartka!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...