wtorek, 15 listopada 2016

Bliźniacze ozdoby z imieniem

Witajcie!

Mam nadzieję, że tabliczki z imionami w moim wykonaniu jeszcze się Wam nie znudziły, ponieważ dziś przybywam z kolejnymi dwoma. ;)
Zrobiłam je dla bliźniąt. Tym razem jako motyw wybrałam uroczą sowę.



Papiery, które wykorzystałam w robieniu ozdób, to miks Galerii Rae, Rapakivi i Galerii Papieru.


Poszczególne elementy są przyklejone na kosteczki dystansowe lub podklejone tekturkami.  Niektóre z nich obrysowałam dodatkowo szarym markerem, by bardziej odbijały się od tła.  



 



Na odwrocie tabliczek umieściłam metryczkę. 
 

Na koniec jeszcze jedno zdjęcie tabliczki w duecie. ;)


Dziękuję Wam za ciepłe słowa jakie zostawiliście pod moimi wcześniejszymi wpisami. Lejecie mód na moje serce. :)
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie.

25 komentarzy:

  1. Urocza parka sówek i te chmurki w tle:-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tabliczki dla bliźniąt są przecudne, sama mama braci bliźniaków, tym bardziej mi się podobają. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Są śliczne! Piękny motyw z sówkami, które są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tabliczki są super! Motyw sowek uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe tabliczki robisz, każda kolejna jeszcze ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudne! Takie śliczne tabliczki mogę podziwiać bez końca!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne tabliczki. Wspaniała kolorystyka i cudna sówka 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się :). Prześliczne, prześliczne <3!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zauroczyly mnie tabliczki są cudowne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zrobiłam tabliczki z masy modelującej, Ty z papieru. Piękne są. I na pewno świetnnie się prezentują na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wykorzystany motyw sówek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne sówki z metryczkami! Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ekstra! I kolorki bardzo mi się podobają, idealnie je dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...