wtorek, 28 lutego 2017

Kartka wiosenna

Witajcie!
Za oknem zrobiło się bardzo wiosennie, przynajmniej za moim oknem. ;)
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam więc wiosenną kartkę.


Na bazę DL przykleiłam papiery z kolekcji "A Hint of Pepper". Delikatnie je postarzyłam, naniosłam maskę i ochlapałam oliwkowa mgiełką.


Ułożyłam kompozycję z serwetki, kwiatów, jajek i piórek, w której umieściłam wstążkę w kolorze papierów i oczywiście sznurek. Dodałam napis z wykrojnika Craft Passion, który lekko zmodyfikowałam dla potrzeb kartki wielkanocnej - gwiazdkę przykryłam jajkiem. :)

 
 

Dziękuję za wszystkie miłe słowa i odwiedziny.
Pozdrawiam Was wiosennie. :)

18 komentarzy:

  1. Piękna pastelowa kompozycja i trudny (dla mnie ) format :-DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna, fajnie ukryłas to jajeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatna wiosenna zieleń... uwielbiam... przepiękna kartka 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że przedwiosenne słońce wszystkich rozbudza.:-) Piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowna kompozycja! Naprawdę, iście wiosenna :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka piękna! Leciutka i wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosenny kolor, wiosenne kwiatki , radośnie . Uwielbiam takie kartki. Podziwiam zatem i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś jedną z mistrzyń , które zawsze podziwiam. Zawsze trafiasz w mój gust. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna i pełna delikatności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna w swej delikatności i kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wooow, jaka piękna! Wszystko mnie w niej zachwyca, od kolorów po dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ślicznie i wiosennie się zrobiło :) Piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ pastelowo, powiało delikatnym, wiosennym wietrzykiem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW świetna! :) piórka wyglądają mega!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartka śliczna, dopracowana w każdym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna kartka!!!Piękne, delikatne kolorki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...