środa, 24 października 2018

Po długiej przerwie ...

Witajcie!

Bardzo długo mnie tu nie było. Blog zarósł kurzem i pajęczynami. Pomyślałam, że czas by trochę go odświeżyć.
Zatem na przekór wietrznej pogodzie za oknem i burym kolorom - kartka w delikatnych barwach z mnóstwem kwiecia.


Komplet ślubny zrobiłam na gotowych bazach, które ozdobiłam pięknymi papierami Lemoncraft, z kolekcji "Violet Silence". Dodałam koronkę, wycinankę przedstawiającą Młodą Parę, obok ułożyłam kompozycję z kwiatów WOC, w której umieściłam obrączki.







 Do kartki zrobiłam też równie bogato zdobione pudełko.



Dziękuję Wam, że mimo mojej długiej nieobecności zaglądacie do mnie. :)
Pozdrawiam cieplutko.

P.S. Przepraszam za jakość zdjęć. Niestety wyszłam z wprawy. ;)


8 komentarzy:

  1. Piękna! Delikatna i romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że już jesteś :)
    Przepiękny ten komplet, bardzo elegancki i romantyczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Romantycznie wyszło - podoba mi się bardzo :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna karteczka w pastelowych kolorach :) od razu weselej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, ze wróciłaś!! Cudowny komplecik!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Co tam fotki ... ważne że się objawiłaś :))))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...