sobota, 2 marca 2019

Wiosennie

Witajcie,
mamy już meteorologiczna wiosnę, czekamy na tą astronomiczną i na tą, która powoli nadchodzi za oknem. Liczę bardzo na to, że niedługo w ogrodzie będzie już bardzo wiosennie. Tymczasem dziś przybywam tu z wiosenną karteczką. Postanowiłam zrobić pierwszą w tym roku kartkę wielkanocną. 



Nie przepadam za fioletami, ale lubię zmierzyć się czasem ze swoimi słabościami. Sięgnęłam więc po kolekcję "Violet silence" LemonCraftu. Wycięłam kilka elementów do kompozycji (wycinać też nie przepadam;) ). Zrobiłam własnoręcznie kwiaty z białego papieru czerpanego, ułożyłam"bukiet", który uzupełniłam listkami i motylkami. Obok przykleiłam tekturkowe pisanki i napis. Wszystko delikatnie pochlapałam białym i czarnym tuszem





Kartkę zgłaszam na wyzwanie "Chcemy wiosny-praca z kwiatem" w Sklepiku Gosi

https://sklepikgosi.blogspot.com/2019/02/wyzwanie-30-chcemy-wiosny-praca-z.html

a także na wyzwanie w DIY-Zrób to Sam  "Wiosna, ach to ty ..."

https://diytozts.blogspot.com/2019/03/41-wyzwanie-wiosna-ach-to-ty.html


Pozdrawiam Was cieplutko i dziękuję pięknie za wszystkie komentarze, które zostawiacie pod moimi postami, to naprawdę wiele dla mnie znaczy, że zaglądacie. :*

21 komentarzy:

  1. Cudowna! Ja akurat lubię fiolety :) A już szczególnie jak ktoś tak pięknie ich użyje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne delikatne fiolety ! Elegancka, piękna kartka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała! Taka lekka i bardzo wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna! Kwiatuszki przesliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiola kartka jest cudna i aż czuć wiosnę jak się na nią patrzy :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka, Wiolu. I te fiolety świetnie się sprawdzają.
    Powiało wiosną - ja też już na nią czekam. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

      Usuń
  7. Przepiękna!!!!!!!!!! Cudowna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z przyjemnością się na nią patrzy :)))))
    Brawo Wiolu! Popełniłaś świetną, wiosenną kartkę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę piękna kompozycja, a wiosna przecież lubi fiolety :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY i życzę powodzenia!

    Inka z DT

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale czaderska kompozycja, a ta kolorystyka - niebiańsko piękna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała praca! :) O jak ja bym chciała dostać kiedyś taka kartkę na święta :) Rewelacyjnie skomponowana! Pozwodzenia i dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Kasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kompozycja. Kwiaty rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Kasia P.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna :) Dziękuję za zabawę ze Sklepikiem Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna, wiosenna kartka! Fiolety to nie moje kolory, ale u Ciebie wszystko świetnie zagrało! Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Monika.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna wiosenna praca. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...