środa, 21 sierpnia 2019

Kartka z zegarem

Witam!

Spodobało mi się ozdabianie baz kaskadowych. Dziś kolejna z nich. Tym razem kraftowa.
Ostatnio było słodko, więc teraz bardziej surowo. Chyba  ;)



Do takiej bazy pasowały mi papiery deski i pismo z kolekcji LemonCraft, wiec właśnie nimi okleiłam moją kartkę. Dodatkowo brzegi postarzyłam i wytuszowałam.


Przód ozdobiłam ramką i zegarem, wyciętym z papieru oraz  buttonem.


Dodałam moc listków oraz kilka kwiatów, nie tylko tych 3D ale także tych ostemplowanych za pomocą stempla z Agaterii.
 



Nakleiłam napis, kilka półperełek oraz kuleczek. Całość mocno ochlapałam tuszami. 

 




Baza z rzeczy z Papieru nie jest duża ale jak widać może pomieścić całkiem sporo elementów a przy tym jest super efektowna.  :D

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziękuję za Wasze wizyty i komentarze. :)

12 komentarzy:

  1. This is so stunning!! I love the gorgeous design and details!! Absolutely beautiful!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kartka, bardzo elegancka i pięknie przemyślana w każdym detalu, istne arcydzieło! Pozdrawiam, będę gościć tutaj u Ciebie częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ciesze się, że Ci się spodobała i zostajesz na dłużej. :)

      Usuń
  3. Przepiękna! Świetna jest ta forma, a motyw z zegarem i deseczki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy surowo, ale z całą pewnością pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjna kartka, cudna baza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wioluś bardzo fajna praca, taka klimatyczna, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Może się powtórzę - ale nadal podtrzymuję - TA kartka jest wyjątkowa i przepiękna, Wiolu :*
    Mam w pamięci nasz cudny czas w Lublinie. Gdyby nie scrapbookowe love - nigdy nie miałby miejsca?
    Dziękuję za przemiłe odwiedziny :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...