poniedziałek, 30 września 2019

Rocznicowa kartka

Witajcie!

U mnie za oknem plucha ... wieje, pada ... brrrry
Na przekór tego co za oknem chcę Wam pokazać kartkę na 25 rocznicę ślubu, lekką, jasną i pełną kwiatów.
Kartkę zrobiłam wg wideo kursu Gosi. Oglądałam nie raz z zaciekawieniem i postanowiłam, że i ja spróbuję zrobić coś wg wskazówek z któregoś z tutorialów. Oryginał jest przepiękny, zajrzyjcie koniecznie na YouTube czy FB i zobaczcie jak Gosia robi nie tylko tą kartkę ale inne równie piękne prace. :)

 




Kartkę zgłaszam na wyzwanie:

https://apscraft.blogspot.com/2019/09/wyzwanie-23.html

Dziękuję Wam z odwiedziny i miłe komentarze. Pozdrawiam cieplutko. Do zobaczenia :)

10 komentarzy:

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...