sobota, 23 listopada 2019

IV kartka świąteczna

Witajcie!

Za oknem pogoda  przypomina o zbliżającej się zimie. U nas wieje, jest coraz zimniej. W takie dni najlepiej zasiąść przy dobrej książce, z kubkiem cieplej i pysznej herbatki. :)
Zanim zabiorę się za czytanie, chcę Wam pokazać kolejną kartkę świąteczną, którą zrobiłam w ramach zabawy „Christmas with LemonCraf" według kursu Gosi. Tym razem kartka#5 jest w tradycyjnych kolorach. 


Na bazę naklejałam na dystansach poszczególne warstwy papierów z kilku kolekcji  Lemocraftu.


Wokół konika na biegunach, który wycięłam z grafik papierów Joy to The World przykleiłam tekturkę ze sklepu Miszmasz Papierowy. Podzieliłam ją na kilka części i "pomalowałam" złotą mgiełką.



Dodałam kilka elementów wyciętych z papierów, parę kryształków i ochlapałam mgiełkami.



Czy Wy też bawicie się w zabawie z Lemoncraftem? Mam nadzieję, że się nie wahacie i kleicie swoje karteczki wg kursów Gosi. Nie mogę doczekać się waszych wersji. :)

Moją kartkę zgłaszam oczywiście do zabawy „Christmas with LemonCraf"

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2807209109330609&set=gm.778564872580046&type=3&theater&ifg=1

oraz na wyzwanie "Ho! Ho! Ho! Merry Christmas!" w Terkturkowo

https://www.facebook.com/tekturkowo/photos/a.2193122067634411/2475259186087363/?type=3&theater


Dziękuję Wam pięknie za wszystkie odwiedziny i komentarze. Bardzo mnie one cieszą i uskrzydlają. :*
Życzę Wam udanego weekendu.

11 komentarzy:

  1. Prześliczna! Podobają mi się te warstwy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiolu, wyszła cudownie!!! Ogromnie mi się podoba!
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie Ci wyszła ta karteczka:) Przeurocza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna, radosna świąteczna karteczka! :) A ja nawet jeszcze nie zaczęłam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Urokliwa :) ten konik jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna i kolorystyka i pomysł z papierowymi falbankami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna! :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowa. Powodzenia! :) DT - Natalia.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...