piątek, 13 grudnia 2019

Kartka dziecięca z lokomotywą

Witajcie!

Ostatnio pokazywałam Wam mocno ukwieconą kartkę z papierów Zulana Creations. Dziś dla odmiany kartka bez kwiatów. Ją także zrobiłam z zulankowych papierów. Znajdziecie je w sklepie Hobby Place. 

 
Moją kartkę skleiłam z miksu kolekcji "Scrappy Chic - Gray" i "True Colors - Blue". 


Poszczególne warstwy podklejałam na dystansach. 
 

Na środku zbudowałam kompozycję z różnych elementów. Są tu koła, ciuchcia wycięta z wykrojnika MD, kilka chmurek imitujących parę z komina. Obok przykleiłam banerki a na nich imię.


Na wagoniku dodałam mały napis stanowiący całość z cyfrą na balonikach i imieniem. :)


Na koniec przykleiłam kilka błękitnych kryształków.


Dawno nie robiłam żadnej dzieciaczkowej pracy, więc ta sprawiła mi dużo radości.

Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa pod moimi wcześniejszymi wpisami. Staram się i ja odwiedzać wasze blogi. Gdy tylko znajdę chwilę czasu nadrabiam zaległości i oglądam, odlądam i podziwiam. :)

Pozdrawiam wszystkich cieplutko :*

6 komentarzy:

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...