poniedziałek, 17 sierpnia 2020

Urodzinowe pudełko na prezent

Witajcie!

Dziś wracam po przerwie z pudełkiem na urodzinowy prezent. Ozdobiłam go papierami z najnowszych kolekcji LemonCraftu "Raspberry Garden" i "Wood Patterns".


Na tło mojego pudełka wybrałam papier z delikatną leśną kompozycją, z kwiatami, paprociami i piękną serwetką. Przykleiłam na to kilka wyciętych elementów.




Dodatkowo w kieszonce pod kompozycją umieściłam życzenia, wyciągane z wstążkę.


Całość delikatnie ochlapałam białym i czarnym tuszem, co nadało charakteru całej kompozycji.



Dziękuję Wam za wszystkie odwiedziny i ciepłe słowa pod pracami. :)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie.


13 komentarzy:

  1. Cudeńko, uwielbiam takie delikatne klimaty pełne kwiatów... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, delikatna kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie ozdobione pudełeczko! Przepięknie wszystko skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna, romantyczna praca, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna kartka, idealnie wszystko do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełeczko śliczne. Pomysł z wyciąganą kartką na życzenia kapitalny !

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełko jest śliczne. Z pięknym napisem :).

    Super pomysł na życzenia z kokardką :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. CUDOWNA!! Piękna kompozycja kwiatowa!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...