poniedziałek, 21 września 2020

Pamiątka bierzmowania

 Witajcie!

Pięknie jest za oknem, więc ostatnio korzystam z tej pięknej pogody bo nie wiadomo tak naprawdę kiedy się skończy. Łapię cieplutkie promyki i magazynuję na dłuuuugie jesienne i zimowe wieczory.  

Dziś chcę Wam pokazać kartkę, która zdobiłam z okazji bierzmowania. Nie ma na niej ani jednego kwiatka, jest za to kilka serwetek i warstw.

Kartkę utrzymałam w jasnej kolorystyce. W tle przykleiłam jasne deski z kolekcji papierów LemonCraft.
Główny element tej kartki to gołąb ze sklepu Miszmasz Papierowy. Zembossowałam go na biało za pomocą pudru z Agaterii.


Kolejne warstwy serwetek umieszczałam na dystansach, dzięki czemu kartka jest bardziej przestrzenna. :)



Pozdrawiam wszystkich cieplutko i życzę udanego końca lata, i wspaniałej, złotej jesieni. :)

6 komentarzy:

  1. Przepiękna! Delikatna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pieknie, bielusieńkie prace lubie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mnie czeka wykonanie takiej kartki. Twoja jest piękna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, te wszystkie warstwy i faktury dają świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna, bardzo elegancka i delikatna pamiątka!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna i efektowna pamiątka i bez kwiatów...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...