czwartek, 18 lutego 2021

Wielkanocna kartka z okienkiem

 Witajcie!

Zaczynam powoli przygotowania do Wielkanocy. Na początek kartka z papierów Paper Heaven i pięknym okienkiem z Agatrii. 

Okienko i okiennice zembossowałam pudrem vintage. Pod okienkiem przykleiłam serwetkę od Rosy Owl, dodałam tło z maski i stempli. Obok przykleiłem kompozycje z kwiatów i listków eukaliptusa oraz paprotki. Umieściłam też tam trochę koronek, sznurek i wstążkę gnieciuszka. Nie mogło zabraknąć jajek, nawiązujących do tradycji wielkanocnych i napisu "Wesołych Świąt" od Agaterii. Na koniec dodałam trochę "kamyczków" i wszystko ochlapałam tuszami.





Kartkę zrobiłam do wyzwania w Scrapbookingshop wykorzystując linie: kolor różowy-sznurek lniany-wstążki gnieciuszki oraz chlapania-tekturki- wstążki gnieciuszki w bingo:

a także na Pastelowe wyzwanie w Paper Haven

Dziękuję wszystkim za tak ciepłe komentarze pod moimi postami. To bardzo miłe i budujące :* :*
Pozdrawiam Was cieplutko.

13 komentarzy:

  1. Śliczna wiosenna karteczka, piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te fiolety, ależ mi się podoba ta wiosenna karteczka!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna karteczka z okienkiem :) Śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, świetnie ją skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ślicznie, lekko i wiosennie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka w moich ulubionych kolorach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna puchata karteczka :) uwielbiam Twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna kartka! Jestem pod ogromnym wrażeniem! ❤ Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu Paper Heaven ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam!!!! Cudna praca! Powiem Ci za bardzo lubię prace z oknami mimo, że na swoim koncie mam ich mało...sama nie wiem dlaczego... w twoim wykonaniu jestem zakochana! Dziękuję za wspólną zabawę z Paper Heaven

    OdpowiedzUsuń
  10. Pęknie się rozwinęłaś twórczo Wiolu, podziwiam Cię za piękne prace ♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...