czwartek, 15 kwietnia 2021

Drzwi do ogrodu

Witajcie!

Dziś jest ostatni dzień zabawy HOPLandia a ja o mały włos nie zapomniałbym wstawić moich drzwi, inspirowanych ślicznym i delikatnym oknem Renirerove. Postanowiłam nieco przewrotnie podejść do tematu i zrobić jakby negatyw.: okno-drzwi, jasne-ciemne. Pobawiłam się trochę mediami i pobrudziłam palce jak Anai.

Moje drzwi są z masy plastycznej, wiec nie mogłam za bardzo poszaleć. Zabarwiłam je czarnym gesso. Nałożyłam pastę z efektem piasku. Dodałam trochę mgiełek i wosków. Przykleiłam kilka elementów miedzianych.


W buteleczce nasypałam drobinek złota i czarnych mikrokulek, a pod przykleiłam napis "Potrząśnij Światem"


Umieściłam też kwiaty wybarwione mgiełkami i farbą.

 
Małe drzwi, a tyle było radości przy ich robieniu. 

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i ciepłe słowa pod moimi poprzednimi wpisami. :*
Pozdrawiam Was cieplutko.

3 komentarze:

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...