niedziela, 10 kwietnia 2022

Kwiaty na okragło

Witajcie!

Dziś wiosennie i bardzo kwiatowo, ponieważ postanowiłam umilić sobie czas i poprawić trochę nastrój. Gdy za oknem buro, najlepiej skleić trochę kwiatów i ozdobić nimi swoja pracę. Każda okazja jest dobra, by usiąść i trochę pokleić. Tym razem skorzystałam z filmów w ramach zabawy HOPLandia i skleiłam okrągły layout. Zainspirowałam się ślicznymi wiankami Kasi Salmanowicz i Alicji Staszek oraz Anny Iwanowskiej

Mój wianek powstał na bazie papierów "Różane wino" od Paper Heaven. Wycięłam z nich koło i zbudowałam kompozycję wzorowaną na wiankach dziewczyn. Na patyczkach z ogrodu przykleiłam gałązkę magnolii z masy plastycznej, którą delikatnie pokolorowałam, by pasowała kolorystycznie do kwiatów z foamiranu. 





Moje lo jest bardzo kwiatowe, wiosenne i cieszy moje oczy. :)

Dziękuję Wam za każde miłe słowo. które zostawiacie pod moimi pracami. bardzo sie ciesze, ze się Wam one podobają. :*

Pozdrawiam cieplutko.


7 komentarzy:

  1. U Ciebie już wiosna w pełni, Wiolu. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie jest cudnie, zwłaszcza ta kompozycją kwiatowa, a motyw drzwi tez bardzo lubię.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna praca Wiolu :) Kwiaty są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Praca wyszła fantastycznie:) Te kwiaty są po prostu przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie a Twoje kwiatki są jak żywe. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. I really happy found this website eventually. Really informative and inoperative, Thanks for the post and effort! Please keep sharing more such blog.
    ហ្គេមស្លត់

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...