wtorek, 24 maja 2022

Mini blejtram na Dzień Mamy

Witajcie!

Dziś moje dziecko pisze egzamin ósmoklasisty. Stres ... Trzymam kciuki za wszystkich piszących i za rodziców. Bedzie dobrze! :)

Żeby trochę zająć myśli, przychodzę do Was z inspiracją na Dzień Mamy. Ozdobiłam mały blejtram. Tło to maska i piękne papiery od Paper Heaven. Dodałam koronki, moje foamiranowe kwiaty i mnóstwo listków z elementów do wycinania. Bardzo je lubię. Dopełniają pięknie kompozycję i tworzą pełny bukiet z kwiatami. Czy Wy też przygotowujecie coś zrobionego własnoręcznie dla swoich mam? Jestem ciekawa Waszych pomysłów. :)







 

Na blogu sklepu Paper Heaven trwa różowe wyzwanie. Mój blejtram ma dlatego właśnie tyle w sobie różu. Zapraszam wszystkich serdecznie do zabawy razem z nami.

 


Dziękuję Wam ogromnie za zaglądanie do mnie i za komentowanie. Każde Wasze slowo to mód na moje serce. :*
Pozdrawiam Was cieplutko. 



6 komentarzy:

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...