wtorek, 28 czerwca 2022

Ślubne pudełko

Witajcie!

Idąc na ślub zastanawiamy się jak elegancko wręczyć pieniądze. Koperta jest dość powszechną formą a czasem chcielibyśmy, by było to coś bardziej efektownego i wyjątkowego. Na pewno trochę inną formą i z pewnością fajnie wyglądającą jest spersonalizowana skrzyneczka, a w niej kasa. :)

Kiedyś dość często robiłam pudełka. Ostatnio stwierdziłam, że pora zrobić znów jakieś, a okazja ślubu była do tego idealna.  Do ozdobienia mojego pudełka wykorzystałam kolekcje "Złote sny"od Paper Heaven. Uwielbiam wykorzystywać te papiery do prac komunijnych i ślubnych. Dopełnieniem całości jest kompozycja z własnoręcznie zrobionych przeze mnie kwiatów z foamiranu. Na wieczku dodałam też trochę złota w tle za pomocą maski i kilka koronek oraz wstążkę od Old Fashion Ribbons.

Środek to oczywiście życzenia i pieniądze. Dodałam do każdej rolki zrobionej z banknotu krótkie napisy. Niektóre z nich nawiązują do życzeń i są zadaniami do wykonania przez Młodą Parę. W ten sposób jest bardziej oryginalnie i wyjątkowo. Mam nadzieję, że skrzyneczka spodobała się Nowożeńcom.









Dziękuję Wam za zaglądanie do mnie i komentowanie. Tyle ciepłych słów zostawiacie, że moje serce rośnie. :*
Pozdrawiam serdecznie. :)




4 komentarze:

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...