niedziela, 26 lutego 2023

Exploding box na I Komunię Świętą

Witajcie!

Dziś przybywam do Was z inspiracją komunijną. Zrobiłam pudełko niespodziankę. Jest to bardzo ciekawa forma. Troszkę może pracochłonna i ciut wymagająca, ale efekt jest tak fajny, że naprawdę warto. 

Mój box zrobiłam w delikatnych brzoskwiniowych kolorach i ozdobiłam papierami "Pierwszy pocałunek" od Paper Heaven. Dodałam tekturowe elementy nawiązujące do tematyki. 









Na blogu sklepu Paper Heaven trwa komunijne wyzwanie. Zapraszam Was do udziału i zabawy razem z nami. :)

Dziękuję Wam za zaglądanie do mnie i komentowanie moich prac.  :*
Życzę wszystkim udanego weekendu.




6 komentarzy:

  1. Piękne pudełko. Kolorek mi się podoba i kwiatki pięknie wykonane. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne to pudełeczko co prawda nie nadaje się do wysłania, chyba że w paczce ale do wręczenia osobiście jak najbardziej. Bardzo fajne też te kwiatki , kolor brzoskwiniowy bardzo pasuje do tych tekturowych elementów. Świetna inspiracja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna pamiątka :) A kwiaty są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca a kwiaty wow :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny box!! Wspaniałe detale!! Bardzo podoba mi się środek!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...