środa, 3 lipca 2013

Box z niespodzianką

Witam Was bardzo serdecznie. U mnie od rana piękne słoneczko i przyjemnie cieplutko. :)

Wczoraj późnym wieczorem zabrałam się w końcu za zaległego box'a.
Wyszedł taki:


Do malinowych papierków UHK dodałam troszkę turkusowego ILS i połączyłam taśmą washi.


W środku grafika od Janet i torcik ozdobiony delikatnymi kwiatuszkami, taśmą i perełkami.



 A w torciku kryje się niespodzianka. :)



Dziękuję Wam bardzo serdecznie za wszystkie ciepłe słowa i odwiedziny w moich skromnych progach. :)

Pudełko z torcikiem zgłaszam na wyzwanie "Słodko" w Piątek 13



Pozdrawiam i życzę wszystkim wymarzonej pogody. :)




29 komentarzy:

  1. Boxik bardzo ładny !!!
    Torcik super się prezentuje !!
    No i ta niespodzianka w środku torcika ;)
    Całokształt poprostu SUPER !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny! a pomysł z kasą jak zwykle genialny :) bardzo mi się podoba jak połączyłaś papiery z taśmą na wieczku, świetny efekt "przejścia" wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. To się mamuś postarałaś,exploding cudny !!!
    a torcik cenny...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspanialy box. Cudne kolory i torcik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł z torcikiem-niespodzianką genialny, a grafiki Janet pięknie komponują się z użytymi papierkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełko i jego zawartość jest przepiękna, a do tego w moich ukochanych paryskich klimatach. Świetny pomysł, a wykonanie jak zawsze perfekcyjne. Pozdrawiam :o))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszło Ci pudełeczko. Super torcik, wspaniale przybrany. To co w środku może się schować w porównaniu z opakowaniem :)A grafiki super są. Ja jeszcze nigdy nie kupowałam. Może się kiedyś odważę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne pudełko, w pięknych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pięknie wyszedł, jest baaardzo romantyczny! Mnie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny boxik, romantyczny i delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie Ci wyszło! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wszystko wymyśliłaś, bardzo mi się podoba schowek na kasę i wkomponowana grafiki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny! I ten torcik taki słodki...zwłaszcza z taką zawartością :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie po raz pierwszy i na pewno nie ostatni, ponieważ pozwolę sobie zagościć na dłużej :) Cudności tworzysz! Pomysłowe i dopieszczone.
    Miło że zajrzałaś do mnie, zapraszam częściej!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. fantastyczny :) taki uroczy, delikatny i romantyczny :) a wieża eiffle'a totalnie mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały boksik, oj napracowałaś się, ale efekt wart zachodu:) A w tle widzę cudne papierki, których już nie ma;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny boxik - torcik uroczy i smakowity, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudeńko! Całość jest fantastyczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pudełeczko i torcik. Bardzo podoba mi się kolorystyka i pomysł ze schowaniem kaski. 100 lat dla Julci ;-0D!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczny boxik - wogóle Twoje prace są uroczze i piękne, bo często je podglądam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu. Pozdrawiam serdecznie, Kasia.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...