sobota, 13 lipca 2013

Ekspresowo z pomarańczem.

Weekendowe Wyzwanie Ekspresowe w Rapakivi skusiło mnie do wykonania dzisiejszej karteczki. 
Zgodnie z wytycznymi należy wykonać pracę w kolorach neutralnych, czyli w bieli, ecru, odcieniach beżu, delikatnych szarościach... ale żeby nie było tak nudno i pochmurno jak dzisiaj za oknem, na pracy powinna znaleźć się też widoczna plama jakiegoś intensywnego koloru :-) Musi to być naprawdę mocna i wyraźna barwa, więc żadne pastelowe, delikatne kolory nie wchodzą w grę.
 
Za oknem szaroburo i nijako i taki kolor wybrałam na tło do pomarańczowego akcentu. 
Papiery to miks "Pastelowej Rapsodii", "Hectic Eclectic" oraz "Rozkwitaj" i "Ale plama!".

 

Poszczególne warstwy przeszyłam, na niestety pętelkującej, bo starej i nieużywanej maszynie. Chyba czas oddać ją do naprawy i używać. :)


 Na wyciętym owalu ułożyłam kompozycję z kwiatów dla ocieplenia w pomarańczowym kolorze.


Brzegi papierów  postrzępiłam i potuszowałam. Dodałam też wstążeczkę i kawałek dratwy.


Moja córeczka również postanowiła zrobić karteczkę. Wzorowała się na mamie. A wyszło jej tak :

 
Mi się bardzo podoba. Stwierdzam, że lepiej sobie poradziła niż ja.  :)


Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze. :*
Pozdrawiam Was cieplutko i życzę słoneczka na resztę weekendu.

Karteczkę zgłaszam na WWE w Rapakivi



19 komentarzy:

  1. Świetnie wyszła, doborem kolorów zachwyciłaś mnie :)
    Gratulacje dla Córeczki, poradziła sobie rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Papierki są delikatne, przeszycia genialne (właśnie dzięki tym niedoskonałościom podobają mi się bardziej), kwiatki ożywiają ale kropką nad i jest ta szara wstążeczka :)
    Córcia tak zdolna jak mamcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie sobie poradziłyście :) Może obie wygracie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, ale zdolna córcia, no nie wiem, nie wiem, konkurencja Ci pod nosem rośnie;) Śliczne karteczki stworzyłyście!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna :) świetna kompozycja :) a córa mega zdolna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna kartka, fajnie skontrastowane kolory!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka! I świetnie wpasowałaś ją w to wyzwanie :))
    ....ach te córki są dla nas taką uroczą konkurencją :))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyszły przeszycia. :) Takie są najfajniejsze, troszkę nierówne, trochę posupełkowane. Te idealne zostaw na ślubne karteczki ;) Piękna kartka a córcia ma talent po mamie :)
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki !
    nie daleko padło jabłko od jabłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się w niej ten nasycony pomarańcz koloru ...
    dziękujemy za udzial w wyzwaniu Rapakivi - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie kartki prześliczne! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Obydwie karteczki świetne - rośnie Ci konkurencja ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna plama pomarańczy! Córcia wykonała świetny lift! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna :) a kartka córki jak profesjonalistki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kartka i kolory genialnie dopasowane;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Niedaleko pada jabłko od jabłoni... ;) śliczne prace:) Jakie to fajne jak córka podziela pasje mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kolory, fantastyczne prace! Córka równie zdolna jak mama :-) Dziękujemy bardzo za udział w wyzwaniu Rapakivi :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne obie ;) No ja nie mogę , i do tego jeszcze na maszynie szyjesz ? jesteś wszechstronnie uzdolniona !!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo oryginallna kartka, cudnie dopasowane kolory, na mnie zrobila niesamowite wrażenie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...