niedziela, 7 lipca 2013

chwalipięta ;)

Dziś dla poprawy nastroju, po ciężkim weekendzie będę się chwalić ;) mam nadzieję, że mi to wybaczycie.

Jakiś czas temu udało mi się odgadnąć "zagadkę" na blogu u Iluszki. Otrzymałam wtedy śliczną niespodziankę. Piękne papierki i stempelek. Ilonko dziękuję :*


 Potem listonosz przyniósł mi kolejną niespodziankę. Moja blogowa przyjaciółka Iwonka, wiedząc że lubię kolorować przysłała mi takie oto cudne stempelki, wycinanki i naklejki. Dziękuję Ci kochana. :* Wiesz jaką ogromną radość mi sprawiłaś. :)


A ostatnio udało mi się przypadkiem ustrzelić licznik u Bożeny. Dostałam piękne przydasie i cudna karteczkę, która stoi przede mną na półeczce i cieszy moje oczy Dziękuję :)


I już na koniec ...
moja karteczka została wyróżniona w wyzwaniu na blogu Digi Scrap .:)
Cieszę się ogromnie i bardzo dziękuję za nie. :)


Już Was nie zanudzam i kończę.

Pozdrawiam  serdecznie i życzę udanego i przede wszystkim spokojnego tygodnia pracy, urlopu, wypoczynku ...

14 komentarzy:

  1. Ale tu pięknie i kolorowo u Ciebie:) Tyle fajnych różności, że aż miło popatrzeć:)) W wolnej chwili zapraszam do mnie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Chwal sie Wiolu chwal, bo jest czym :)))) Super niespodzianki i gratuluje wyroznienia :) Mnie sie tez jedno dostalo ;-) Musze pochwalic sie u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wioletko gratuluję, nazbierało się tego, nic tylko tworzyć piękne prace :)Pozdrawiam Bożena.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ z Ciebie szczęściara! A wyróżnienie całkowicie zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tak licznych prezentów !!!
    No i gratulacje otzrymania wyróżnienia !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wyróżnienia i prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemnie jest dostawać prezenty :) coś o tym wiem ;)
    Gratuluję wyróżnienia :*
    Pozdrawiam gorąco :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale szczęściara z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje tak pięknych prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje, fuksiaro! Ty w totka graj!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje !
    podtrzymuje słowa Agnieszki,graj w totka a i nam czasem podaj jakieś numerki hi hi

    OdpowiedzUsuń
  12. same dobre rzeczy , gratuluję , cuda cuda

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje wspanialy h stempekow, oj bedziesz dalej cuda tworzyc, malowac, ukladac i...nam przdstawiac.Gratuluje raz jeszcze:)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...