poniedziałek, 22 lipca 2013

Kartka z podziękowaniami ...

Chciałam by była ona wesoła i kolorowa, bo te podziękowania też były radosne.
Mam nadzieję, że oddają to zdjęcia. ;)


Karteczka jest liftem przepięknej pracy Groszka. Jej zlifotowanie to wyzwanie w Diabelskim Młynie


 Oparłam się na kompozycji. Kwiatuszki na mojej kartce są większości zrobione własnoręcznie.


 Tagi powstały z białego brystolu. Potuszowałam je na początku czerwonym a następnie zółtym tuszem. Potem pociągnęłam białą farbką i roztarłam palcami. :) Na koniec ostemplowałam.


W kompozycji dodałam półperełki i  perełki z perl markera.


Dziękuję za odwiedziny i komentarze. :)

Pozdrawiam.

32 komentarze:

  1. twoja jest również przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowa, radosna i niezwykle optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka, bardzo wesoła i pozytywna. Kwiatki przepiękne!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny lift! Wierny oryginałowi ale widać w nim Twoją rękę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesująco oddany lift. Zachwycają zwłaszcza te kwiatuszki czerwone jak i te tagi. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka, kolory soczyste i radosne. Sliczne kwiatuszki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo optymistyczna i pełna radości karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kolorowa kartka.POZDRAWIAM JOLA

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjemnie jest popatrzeć, jak różne są te obie karteczki, mimo tej samej kompozycji. Każda jest opatrzona "smakiem" jej autorki. Obie piękne, każda na swój sposób. Pozdrawiam :o))

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie :) śliczny kolor na tagach Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ cudowny lift! te niebieskie kwiatki totalnie dodają kartce uroku, kompozycja kwiatowa świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna! Wspaniała kompozycja, a kwiaty po prostu niesamowite;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna i do tego warstwowa i pełna uroku kartka!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna karteczka:) Widać, że włożyłaś w nią dużo pracy i serca:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie wyszło super :).. Piękna i kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo pogodna i radosna:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne przedarcia! Bardzo podobają mi się kolory i ilość warstw! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiolu, tak patrzę i patrzę - zachwycałam się już Twoją pracą a mojego komentarza nie ma :( Coś je zjada czy jak? Napiszę jeszcze raz - śliczny lifcik :) Super piękny lift Ci wyszedł. A ja zapraszam Cię do wspólnej blogowej zabawy - jeśli oczywiście masz ochotę - banerek różowy czeka na Ciebie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. podziwiam kwiatki - dla mnie to zdecydowanie coś, nad czym powinnam popracować... no ale Tobie wychodzą przepięknie ;) cała kartka cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiekne kartki, kolorowe jak ogród kwiatowy- super! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu DM :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna,pięknie wykonana kartka.Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  23. Napracowałaś się przy tej kartce! Wiesz, dopiero jak napisałaś, że na jednym ze zdjęć jest kartka, którą liftujesz to wykapowałam, że ona faktycznie jest inna. wcześniej myślałam, że to jeden komplet :-) Ładnie, ciekawie to wyszło i na pewno wesoło!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zachwycająca praca! Warstwowa, czyli to co mi się bardzo podoba, a czego kompletnie nie umiem zrobić ;D Cudna!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudna :) kwiatki bardzo ladne, tagi super wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny lift ;)

    Zapraszam do mojego candy:
    http://beatka2041.blogspot.com/2013/09/24-candy.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...