czwartek, 16 czerwca 2016

Kubusiowa tabliczka

Witam Was :)

Rok szkolny powoli dobiega końca,ale zanim zabiorę się za przygotowanie podziękowań dla nauczycieli pokażę Wam kolejną tabliczkę z ciuchcią dla chłopca. Tym razem dla Kubusia. :)


Papiery, jak zawsze przy moich tabliczkach, pochodzą ze sklepu Galeria Rae. To już tradycja :D
Kolejne warstwy przyklejałam na kosteczki dystansowe. Dodatkowo na środkach większych elementów wzmacniałam tekturą. Ostatnio niezbyt ufam kosteczkom. ;)

 
Ciuchcię, wagoniki i literki wycinałam ręcznie. Natomiast chmurki - dym, koła i cyferki wycięłam wykrojnikami.



Dziękuję za Wasze odwiedziny i ciepłe słowa.
Pozdrawiam i życzę udanego, twórczego weekendu.

15 komentarzy:

  1. Fantastyczna ta ciuchcia i bardzo pomysłowa! Tak pięknie wycięłaś elementy, że nie wpadłabym na to, że ręcznie :) Świetny prezent dla chłopca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostawiam dużą dawke pozytywnej energii oraz uśmiech !!! Cudowne prace , cudowny blog , uwielbiam tu zaglądać <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciuchcia jest fantastyczna,:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudną tabliczkę zrobiłaś i widać, że włożyłaś w nią wiele pracy :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna karteczka, jeszcze takiej nie widziałam. Bardzo pomysłowa, precyzyjnie wykonana, śliczna. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńko, szkoda, że nie jestem Kubusiem :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam precyzję ręcznego wycinania! Śliczna tabliczka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka!
    Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniała, wow podziwiam te ręznie wycinane literki u mnie to zawsze wygląda hmm może raczej nie wygląda ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam pracę nożyczkami :)) Karteczka śliczna, idealna dla małego faceta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny zestaw kolorów (choc z tymi papierami to sie prawie zawsze udaje :-)
    Precyzji cięcia gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jest! Uwielbiam połączenie zieleni i fioletu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...