czwartek, 30 czerwca 2016

Pamiatka chrztu

Witajcie :)

Ostatnio miałam okazję wykonać chłopięcego box'a z okazji chrztu świętego. Tym razem sięgnęłam po papiery UHK "Celebration" a środek ozdobiłam gipsowym aniołkiem. Dodałam kilka kwiatów z Wild Orchid Crafts. Robiąc tą pamiątkę postawiłam na prostotę, więc wiele dodatków i elementów w niej nie stosowałam. Kolory na zdjęciach są trochę przekłamane. Przepraszam za ich jakość.





Bardzo się cieszę, że opakowania na słodkie podziękowania, przypadły Wam do gustu.
Pozdrawiam Was wakacyjnie i dziękuję za odwiedziny :)

16 komentarzy:

  1. Przecudna pamiątka chrztu ! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tu zaglądać, zawsze coś co mile zaskoczy i poprawi humor! Podziwiam i pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i delikatny boxik. Aniołek przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo delikatna i przepiękna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniołek dodaje uroku, prześliczna pamiątka. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne, delikatne pudełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudo,piękny i delikatny:-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mówi się zawsze o diabełku wyskakującym z pudełeczka, a tu niespodzianka ... aniołek :))))))))))))))Świetny pomysł, perfekcyjne wykonanie i elegancja w każdym calu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie! Ten aniołek wśród kwiatów wygląda bardzo uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarujący boć na chrzciny.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarujący boć na chrzciny.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny aniołek :) Bok cały bardzo ładny, świetnie skomponowane elementy w całość :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudeńka, aniołek słodki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo słodko-delikatny, aniołek uroczy:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...