środa, 22 czerwca 2016

Tabliczka na szczęście

Witajcie :)

Ostatnio miałam okazję zrobić kilka tabliczek z imieniem i dziś kolejna z nich. Tym razem dla dziewczynki, która bardzo lubi konie. Pomyślałam więc, że oprócz konia umieszczę na niej także podkowę na szczęście. 


Poszczególne elementy wycinałam z papierów z Galerii Rae oraz z Galerii Papieru, które przyklejałam warstwowo, niektóre lekko wyginając. Markerami dorysowałam kilka szczegółów a na rogach dodałam "okucia". Literki jak zawsze wycinałam ręcznie.




Mam nadzieję, że i tak tabliczka przypadnie Wam do gustu.

Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za cieple słowa, jakie zostawiacie podczas wizyt w moich skromnych, blogowych progach. :)


11 komentarzy:

  1. Kolejna tabliczka z imieniem mnie zachwyciła,śliczności:-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wioluś boski pomysł - moja córcia zakochana w koniach by była przeszczęśliwa ! Nawet jej tego nie pokażę bo mi będzie jęczała że też tak chce :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna tabliczka! Konik jest rewelacyjny! I ta grzywa... Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W czarowaniu tabliczek nie masz sobie równych, wymiatasz :) !!! Co jedna to ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś prawdziwą czarodziejką tabliczek!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak byłam małą dziewczynką uwielbiałam koniki :) Pewnie byłabym zachwycona taką tabliczką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza jest! Ten konik cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a milośnczki koników na pewno bomba! :-D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...