środa, 13 listopada 2013

urodzinowy lift

Sklep Rapakivi obchodzi swoje 2 urodziny. Z tej okazji na blogu firmowym pojawiło się mnóstwo atrakcji, min. candy i wyzwania, w których tak chętnie bierzemy udział. :)

Postanowiłam i ja poświętować razem z Rapakivi i wziąć udział w jednym z wyzwań. Skusiłam się na lift, choć w liftach raczej jestem słaba, ale przecież trzeba ćwiczyć. ;) Wybrałam piękną pracę Klaudii, którą na blogu Rapakivi można znaleźć tu.  Przy okazji kazało się, że mogę wykorzystać też linię w urodzinowym bingo : przynajmniej 3 warstwy-papier w groszki-poszarpane brzegi. Tak więc połączyłam dwa urodzinowe wyzwania i wyszła taka oto praca:
 

Na serwetce jest papier w groszki.


 Są poszarpane brzegi na papierze, stanowiącym warstwowe tło.


 Tu widać, że jest kilka warstw.


I cała kartka, czyli próba liftu. ;)


Karteczkę zgłaszam na:

Urodzinowe Wyzwanie Ekspresowe #1 - BINGO

 http://scrapakivi.blogspot.com/2013/11/urodzinowe-wyzwanie-ekspresowe-1-bingo.html

oraz
Urodzinowe Wyzwanie Ekspresowe #2 - liftujemy :-)

http://scrapakivi.blogspot.com/2013/11/urodzinowe-wyzwanie-ekspresowe-1.html

Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa pod albumem. Pozdrawiam Was cieplutko. :)

36 komentarzy:

  1. Pięknie wyszła z tego skrzyżowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny lift !!!!
    Powodzenia w wyzwaniu urodzinowym !!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam połączenie obu wyzwań. Pozdrawiam :o))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudna! jak dla mnie lift bardzo udany ! bardzo pasują mi kolorki w tej kartce :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczna praca piękna kolorystycznie i wspaniałe wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekspresowe wyzwanie i ekspresowa Wiola :)
    Podziwiam zdolności i życzę powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wioli:)))to jest przepiekne, na najwyzszym poziomie, pift na najwyzszym poziomie:))Super....Różyczki perfekcja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała praca Wiolu! Cudnie poukładane warstwy, moje ulubione róże (widzę, że nawet zamówiłyśmy ten sam kolor ;-) ) Kolorystyka jak dla mnie super. No pięknie po prostu :)). A zdradzisz mi sekret jak się przykleja taki śliczny wianuszek ze sznureczków? Jakoś moje nigdy nie chcą się tak ładnie ułożyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Asiu. Jak robię wianuszek ze sznurków? Po prostu nawijam sobie na palce i związuję. Potem daje klej pod supeł i w miejscu, gdzie będą przyklejone kwiaty. Zakryją one miejsce przyklejenia i nie będzie widać (jakby co) świecącego się, wyschniętego kleju. :)

      Usuń
  9. Przepiękny lift! Śliczne połączenie różu i szarości :)) Miło mi niezmiernie, że zdecydowałaś się liftować moją pracę. Życzę powodzenia w wyzwaniu i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny lift! Bardzo podobają mi się kolory, jakbyś siedziała w mojej głowie :)))) Ostatnio ciągle za mną chodzi takie zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłowo wykonane, śliczne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka, piękne kolory! Powodzenia w wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna jesteś!!! Kartka zachwyciła mnie od pierwszego wejrzenia, jest cudna! Warstwy,szarpania, piękne kwiaty... Obłędna!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny lift i cuuudne kwiaty- masz do nich rękę- bez dwóch zdań! Podoba mi się, że na kartce się dużo dzieje i to zestawienie kolorów- mmmm ;-D

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna kolorystyka. Bardzo elegancka kartka, cudownie dopracowane detale. Fantastyczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wiolu ta kartka jest śliczna!!

    OdpowiedzUsuń
  17. zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To się nazywa udane dwa w jednym :-) Naprawdę piękna kartka! Dziękujemy bardzo za udział w urodzinowych wyzwaniach Rapakivi :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale piękna :) świetne kolory :) i fajnie umieściłaś napis ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale bogato :) warstwy, warstewki i te przedarcia - pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna!!! Niesamowita kolorystyka, kompozycja, pomysł!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna - cudownie zagospodarowana przestrzeń, pomysł na wianuszek pozwolisz, że wykorzystam :) piękne kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale śliczna! Rośliny na szarości prezentują się niebywale :)

    OdpowiedzUsuń
  24. niesamowita! Piękna kolorystyka!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo udany lift :) gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...