wtorek, 14 marca 2017

Wielkanocna

Witajcie.

Dziś kolejna wielkanocna inspiracja - kartka w poziomym formacie DL, z delikatnym tłem i mocniejszym akcentem w postaci róż w kolorze fuksja.


Do zrobienia kartki wykorzystałam papiery A Hint of Pepper. Naniosłam na nie przez maskę wzór w postaci zajączków i ochlapałam trochę fuksjową mgiełką.


Napis w centrum kartki powstał przez naniesienie pasty przez tekturkę - pozostałość po napisie Alleluja. Do kwiatowej kompozycji dodałam kilka pączków, piórek, jajek i sznurek.
 
 



Dziękuję za Wasze odwiedziny o ciepłe słowa. :*
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

16 komentarzy:

  1. Piękna praca, zwłaszcza ten napis - elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, kolor fuksji sprawił, że karteczka jest niezwykła! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! I ten napis wrażenie robi... no faktycznie przecież nie raz można by kartonik po tekturce jako maskę wykorzystać... pozwól, że se pomysł zapamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna! Dzięki fuksji troszkę nietypowa ale w takim pozytywnym znaczeniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałoby się krzyknąć "Ajajaj"!!! Pięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna! Świetny pomysł z tym napisem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba z takimi wyrazistymi w kolorze kwiatkami. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo nietypowo, ale też bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna :) genialnie Ci wyszedł ten napis :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kartka, miałaś świetny pomysł na napis :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyjątkowa cudowna kartka.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...