środa, 20 listopada 2013

ze stroikiem

Parę dni temu, kiedy zobaczyłam kartkę u Mapowskiej uśmiechnęłam się pod nosem. Ja właśnie zrobiłam podobną. A że ostatnio chodzi za mną biało-niebieska kolorystyka praca też jest w takiej kolorystyce. :)
Biłam się z myślami, czy pokazać ją w ogóle, żeby nie wyszło ze ściągam od kogoś. Doszłam jednak do wniosku, że choć zrobiłyśmy podobne karteczki, jednak troszkę się od siebie różnią. Więc pokazuję.


Gałązki świerku są embossowane na gorąco pudrem z drobinkami brokatu. Biały puchnący niestety się zagubił, poszukiwania trwają. ;)


Dziękuję Wam za odwiedziny na moim blogu i pozostawianie po sobie komentarzy. Czytam je zawsze z ogromną przyjemnoscią i radością. :)
Pozdrawiam bardzo serdecznie. :)

35 komentarzy:

  1. Karteczka jest zachwycająca i bardzo subtelna. Kwiatki i gałązki świerku wyglądają niczym zmrożone.Pozdrawiam :o))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, fajna taka delikatna nieco chłodna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej,j ak elegancko, jak magicznie, jak..świątecznie. PRZEŚLICZNA karteczka kryjąca w sobie pewną tajemnicę, energie, piękno. Bardzo mi się podoba..te gałązki świerku i kwiatki pięknie się szklą...od mrozu..Cudo.Bardzo, bardzo mi się podoba:)No i biel z niebieskim, ślicznie współgrają.PRZEPIĘKNA:)Pozdrawiam Cię Wioli:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha ha, ale świetna!!! :D No co Ty, nie trzeba sie było bić z myślami ;) Takiej kartki nie robi się w 2 minuty, więc nie ma mowy o ściaganiu ;) Ha ha, ale fajny zbieg okoliczności, widać mamy podobne gusta :)
    Chociaż muszę przyznać, że Twoja kartka bardziej mi się podoba niż moja :)

    Tak się czasem zdarza. Dziś na Scrapgangu pojawi się nowe wyzwanie, w którym jako inspiracje pojawią się 2 bardzo podobne prace ;) Na 100% były robione zupełnie niezależnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak to odebrałaś. A mi prawdę mówiąc podoba się bardziej Twoja. :)
      Już wiem o czym piszesz. Faktycznie kalendarze są bardzo do siebie podobne. :)

      Usuń
  5. Piękna, super stroiczek, śliczna kompozycja. Całość bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna,klimatyczna karteczka! A kolorystyka bardzo zimowa i świąteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna !
    U mnie pierwsze moje wypociny z karteczkami - serdecznie zapraszam
    www.szufladajustyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Delikatna i elegancka kompozycja :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczna. Zapraszam dzis o 20 na tagowe szalenstwo :) Pozdrawiam przeserdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kolorystyka! Wyszło elegancki i lekko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kartka, bardzo lubię zimowe kartki w błękitach i bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka! Szukałam kursu na użycie pasty strukturalnej bądź farby puchnącej,żeby zrobić śnieg na moich kartkach,ale nie mogę znaleźć - podpowie ktoś...coś..? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kursu niestety nie mam. Farbę puchnąca możesz włożyć sobie do pustego aplikatora po perlen markerze i nakładać na karteczkę.

      Usuń
    2. Dziękuje, a czy mogłabyś jeszcze poradzić,które wybrać (siedzę cały dzień i nie mogę dostać konkretnej odpowiedzi) : farbka 3d viva decor snow -podobno w formie ziarnistej i ten winter decor snow a o nim nie ma informacji... nie wiem co wybrać :(

      Usuń
    3. Spróbuję pomóc, choć ekspertem w tej dziedzinie nie jestem. Sama rzadko używam mediów. Napiszę na maila.

      Usuń
  13. Cudna w tych zimowych klimatach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna! Taką zimę to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stonowana i delikatna :)))
    Po raz kolejny się powtórzę: wymiękam przy tych poinsecjach.Ładniejszych nikt nie robi :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna i elegancka!!! ładna lodowa kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna kartka :) Piękna kolorystyka, a efekt subtelny i elegancki. Piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiolu, dla mnie to zupełnie dwie różne kartki - Twoja bardziej mi się podoba :) A co do podobieństw, to pamiętasz jak rozmawiałyśmy na spotkaniu i na jeden wykrojnik miałyśmy taki sam pomysł? Tak to bywa jak się korzysta z podobnych materiałów i narzędzi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna karteczka :).. Bardzo elegancka. Czasami się zdarza, że mamy podobne pomysły i kompozycje :).. Kiedyś u kogoś widziałam niemal identyczną pracę do mojej.. różnica w czasie była niewielka. Napisałam tej osobie komentarz, ale miły raczej, bo nawet nie posądziłam tej osoby, że ode mnie "zgapiła".. Na niektóre wykrojniki ciężko mieć inne pomysły :).. Dziękuje, że bierzesz udział w moim candy. Ja też mam wiele do nadrobienia na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna, delikatna praca. Och, zazdroszczę Ci tych wykrojników - takie cudne tłoczenia masz na karteczce. Perfekcyjna kartka - a kwiatki jak żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękna kartka :) wspaniale wyglądają gałązki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaka śliczna, taka delikatna!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest piękna. Subtelna, elegancka i bardzo gustowna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Urocza - bardzo dobrze, że ją pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...