poniedziałek, 11 listopada 2013

Mój pierwszy mały album

Witam wszystkich w ten świąteczny, listopadowy poniedziałek. :)
Dziękuję Wam pięknie za wszystkie życzenia imieninowe, za komentarze i za to że mnie odwiedzacie. :*

W poprzednim poście mówiłam, że papierki od Studia75 już pocięłam. Dziś pokażę Wam efekt tego cięcia i klejenia. ;)

Zrobienie albumu chodziło za mną już od dawna. Nawet zakupiłam sobie w Empiku specjalny, już zbindowany album do obklejenia. Zbindowany, bo bindownicy nie posiadam. Ale bałam się jego wielkości, wszak nigdy nie robiłam takiej formy.
Dopiero gdy na spotkaniu w Rzeszowie ujrzałam małe bazy albumowe na stoisku Studia75  postanowiłam, że spróbuję tak dla siebie zrobić mały album, w którym wkleję nasze rodzinne zdjęcia. Zdjęcia co prawda ciągle są na dysku, ale już wybrane czekają na wywołanie. :)
A jak wygląda ten mały albumik?
Otóż tak ...


 Papiery to oczywiście Vintage Memories. Napis powstał z formy do literek MS i z masy Clay.


Dodałam tekturkę, którą delikatnie uformowałam do wyciętego owalu (tego różowego). Wstążkę przytwierdziłam dodatkowo ćwiekiem i dla równowagi dodałam drugi po przeciwnej stronie.


Pod napisem przykleiłam piękna różę, którą mam dzięki uprzejmości Moni. :)
Kilka zbliżeń na strony i szczegóły.











Pozostaje jeszcze wkleić fotografie i parę dodatków, które już są przygotowane i czekają w kieszonce albumu, tuż za okładką.
Robienie go sprawiło mi wiele frajdy. Taka mała rzecz a tak cieszy. No i najważniejsze zrobiłam go dla siebie i dla mojej rodzinki. :)

Pozdrawiam Was cieplutko.

Album zgłaszam na wyzwanie urodzinowe w 123scrapujTy

http://123scrapujty.blogspot.com/2013/10/wyzwanie-25-urodzinowe.html

39 komentarzy:

  1. Jest co podziwiać, album wyszedł Ci ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękny:) Marzy mi się taki na zdjęcia ślubne:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny!musze i ja kiedys sprobowac taki zrobic. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest cudny. Kiedy tylko zobaczę zmianę u Ciebie, czym prędzej klikam, na link w mojej liście najchętniej oglądanych blogów, by z bliska zobaczyć, co też nowego i pięknego stworzyłaś. Taki album mógłby zawierać zdjęcia z najważniejszych chwil mojego życia, a potem zostałby dla moich córek. Album jest po prostu wyjątkowy. Pozdrawiam :o))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiola - zastygłam w bezruchu, kiedy go zobaczyłam. Na szczęście ruszyłam się, ale przed oczami mam wciąż Twój czarodziejski album.
    Zmierzyłaś się z kolejną formą i znów wyszłaś zwycięsko :D
    Ciekawa jestem co będzie następne?????????????

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny album, użyłaś bardzo ładnych papierków. Świetnie się prezentuje..:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba Twoje małe dzieło:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się połączanie retro z takimi właśnie kolorami, sama takie coś uskuteczniam :)

    Papiery, które użyłaś są świetne!

    Bardzo podoba mi się całość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały album stworzyłaś, śliczne kolory, prezentuje się naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny album, zupełnie niepotrzebnie bałaś się tej formy ;) A róża pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję cudownego albumu, pięknie wykonana praca na najwyższym poziomie:)i te literki, ...cudo....ja się zachwycam Twoim pięknym albumem....wszystko przede mną...może kiedyś...gdy będę miała możliwość...to wtedy się zgłoszę na korepetycje:)),uczyć się tylko od najlepszych:))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Albumik jest prześliczny !!!!!
    Jak na pierwszy albumik to wyszedł Ci bardzo dobrze.
    Rodzinka jest napewno z Ciebie dumna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny jest, kolorystyka mnie urzekła:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ten albumik, śliczne papiery, może przyjdzie nam kiedyś oglądać wnętrze w pełnej krasie ze zdjęciami <3 wspaniała robota:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały album w pięknej kolorystyce. Trudno uwierzyć, że pierwszy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy i już fenomenalny!!! Jesteś genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki cudny! Bardzo mi sie podoba :D
    Chyba tez pokuszę się na zrobienie albumu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. prześliczny album :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny, przepiękny, przepiękny. I ta wkomponowana róża .

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny album :) Śliczne kolory, dodatki, cudowności. A przede wszystkim widać mnóstwo serca włożonego w jego stworzenie :) Niech zapełni się teraz pięknymi wspomnieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super albumik :) fajne kolorki ... no po prostu fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale słodki! Świetnie wygląda, to będzie wspaniala pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  24. Albumik śliczny!!! Ładne pastelowe kolorki, świetnie sobie poradziłaś - album nadal przede mną, tak jak i masa zdjęć w komputerze, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wykonana rameczka z napisem na okładce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny albumik, Wiolu, wcale a wcale nie powiedziałabym, że to Twój pierwszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniale, jak na pierwszy raz, to super! Dziękuję za udział w urodzinowym wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczny! Piękne kolorki!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak to się stało, że jeszcze tu nie byłam ? stanowczo muszę nadrobić zaległości ;)
    co też czynię - WSPANIAŁY ALBUM !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...