poniedziałek, 27 listopada 2017

Kolejna świąteczna kartka

Witajcie!

Po krótkiej przerwie wracam do tematyki kartek świątecznych.


Tym razem połączyłam czerwień ze złotem.  Białą bazę ozdobiłam papierami ze sklepu Rapakivi a w okienku z serwetki wkleiłam obrazek z Galerii Papieru.
Tą formę kartki robiłam już kiedyś na warsztatach online z Olgą. Czasem fajnie jest odświeżyć sobie stare schematy. ;)


Poinsecje zrobiłam sama z papieru czerpanego. Wykorzystałam nowy kwiatowy wykrojnik z Rosy Owl, dzięki czemu moje gwiazdy są trochę większe niż zazwyczaj. Obok kompozycji z kwiatów przykleiłam napis "Radosnych Świąt" a wszystko oprószyłam "śniegiem" i brokatem. Nie mogło też zabraknąć sznurka. ;)



Dziękuję Wam za wizyty, komentarze i wszystkie miłe słowa. :)
Pozdrawiam Was serdecznie.

21 komentarzy:

  1. Prześliczna kartka! Piękne poisencje Wiolu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna, bogato zdobiona karteczka. Poinsecje są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka jest super :) uroku jej dodaje ten biały śnieżek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje karteczki to perły, ta jest przepiękna , jak zresztą każda inna przez Ciebie stworzona! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW!!! Cudowna , nastrojowa, pięknie ukwiecona!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka Wiolu, uwielbiam to zestawienie kolorów na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te "pociapane" poisencje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna z takimi kwiatkami i w czerwieni. Bardzo świąteczna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka, piękne polaczenie kolorów! Poisencje cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna klimatyczna praca :) Poinsecje są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, z klimatem i oczywiście kwiaty czarują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna świąteczna kartka, bukiet z poinsecji wygląda czarująco!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sooooooo beautiful card, Wioletta! Perfect for the Christmas! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna kartka:) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i dziękuję za odwiedziny na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kolory i wspaniała kompozycja. Bez sznurka to nie byłoby to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kartka, jak obsypana śniegiem :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...