środa, 15 stycznia 2020

Kartki ślubne w kopertach

Witajcie,

Niedawno mieliśmy "Dzień sprzątania biurka". Na moim stoi laptop i w nim właśnie robiłam porządki, dzięki czemu znalazłam kartki ślubne. Dziś zatem w ramach kontynuacji porządków chce je Wam pokazać.

Kartki były robione na szybko.
Wykorzystałam do ich zrobienia gotowe bazy ze sklepu "Rzeczy z Papieru", które nieco docięłam, by bogate kompozycje mieściły się w kopertach-kieszonkach.


Do ozdobienia kartek wykorzystałam papiery ScrapAndMe z kolekcji "Meadow Impressions". Dodałam młoda parę z wykrojnika MD, wokół której umieściłam bogatą kompozycję z kwiatów z foamiranu oraz wyciętych z papieru.


Pudełko również ozdobiłam papierem z motywem kwiatów, tak by nawiązywało do kartki. Aby kartka nie wypadła, dodałam wstążkę w liliowym kolorze.





Druga kartka jest skomponowana w podobny sposób jak poprzednia.  Kompozycję zbudowałam na jasnych bazach i papierach, dodając tym razem gotowe kwiaty 3D.
 


Dziękuję wszystkim za odwiedziny i życzenia świąteczne oraz noworoczne. Mam nadzieję, że spędziliście te święta radośnie. Wam również życzę udanego i twórczego roku. :)

Pozdrawiam :*

18 komentarzy:

  1. Same cuda! Zachwycasz, jak zwykle zresztą ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie karteczki są cudowne! Przepięknie skomponowane i w prześlicznej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie super dobrane kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykle cudowny komplecik . Kwiaty są przesliczne i komponują sie idealnie z papierkami

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny komplet! I zachwycająca kolorystyka kwiatów 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. co za fantastyczna praca:) Cudowne kolory i kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie kartki piękne razem z opakowaniami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny komplecik :) Uwielbiam taką kolorystykę!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne ślubne kartki w pięknych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna praca, wszystko pięknie skomponowane

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne kartki i bogato zdobione. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wooow, ale one są piękne! Mają naprawdę boskie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kompozycje! Cudowne kartki!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartki przepiękne, te kwiaty... no wspaniałe! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...