czwartek, 19 grudnia 2019

Kartka ślubna

Witam!

Kartki świąteczne już poleciały do swoich adresatów, więc teraz robię inne tematy. Dziś kartka ślubna, w jasnych kolorach. Zrobiłam ją za papierów Zulana Creations ze sklepu Hobby Place.


Na bazę przyklejałam kolejne warstwy papierów z wyciętymi kołami.


Dodałam kompozycję z kwiatów, uzupełnioną sizalem, wstążką i perełkami na żyłce.


Obok umieliłam tekturkę z napisem "Młodej Parze". Całość ochlapałam białym tuszem i dodałam kilka półperełek.


Życzę Wam spokojnego weekendu, który już się zbliża. Ja biorę się do dalszych przygotowań świątecznych. A Wam jak idzie? :)


15 komentarzy:

  1. Prześliczna i taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna , taka lekka :) u mnie już tona pierniczków upieczona, częś potraw poszykowana zamrożona, okna błyszczą, jutro spowiedż i świeta mogą przyjść :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka, i jednocześnie bardzo oryginalna i ciekawa przez te wycięte koła. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lekka i taka urocza, cudeńko! Pozdrawiam świątecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna w bieli. Kwiatuszki cudownie ją zdobią. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemna odmiana od tematyki świątecznej i w dodatku śliczna. Jestem coraz większą fanką perełek na żyłce. Świetnie tu dopełniają kompozycję.
    Święta? Lepiej nie mówić ;) W ciemnym lesie ;) Jakoś to będzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowych,wesołych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. CUDOWNA!! Pięknie ubrana kwiatami!!
    Wszystkiego najlepszego w NOWYM ROKU!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna, delikatna kartka. Nowego roku. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna karteczka :) Wszystkiego co piękne i dobre na ten Nowy Rok, niech się zawsze szczęści :) Pozdrawiam - Gosia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...