wtorek, 1 kwietnia 2014

Prima Aprilis

Choć dziś dzień robienia sobie psikusów, to dzisiejsze wyzwanie w Scrapgangu wcale nie jest żartem. Jest za to świetną zabawą i niesie ze sobą nutkę hazardu. ;) Serdecznie Was zachęcam do zagrania razem z DT w scrapgrę.
Plansza do niej wygląda tak:


A oto zasady:
Gra polega na losowym wybieraniu elementów pracy.
1. Weź 2 kostki do gry (jeśli nie masz pod ręką kostek, ustaw random.org na losowanie w przedziale 2 do 12) i pionek; 
2. Ustaw pionek na polu papier, które wyznacza start naszej gry;
3. Rzuć 2 kostkami (lub wylosuj randomem) liczbę od 2 do 12, która określi liczbę pól, o która należy przesunąć się do przodu;
4. Zapisz element z pola, na którym się zatrzymasz.
5. Powtórz czynności z punktów 3. i 4. aż dotrzesz do pola stop (lub je miniesz).
Kolory i elementy z pól na których staniesz muszą znaleźć się w Twojej pracy:) Oczywiście możesz dodać do nich inne - dowolne.
Prosimy o wypisanie pod pracą liczby pól, o które przesuwacie się i element wylosowany. Np.: START - papier, 3 - kolor ziemisty, 8 - kolor groszkowy, 7 - motyl, 3 - koronka, 2 - kwiatki, 9, STOP

Ja wylosowałam:
START - papier, 3-brązowy, 9-wstążka, 2-taśma 3D/kosteczki dystansowe, 9-kwiatki, 5-STOP

Z elementów, które wskazały mi kolejno wyrzucone oczka na kostkach zrobiłam taką oto karteczkę:


Papierki to "Mała czarna" Studio75, mocno poszarpane i wytuszowane brązowym tuszem. Kolejne warstwy podklejałam na kosteczki dystansowe, dzięki czemu praca jest przestrzenna. Między przedarcia włożyłam różyczki na tiulu. Element z zegarem wycięty z jednego z arkuszy "Małej czarnej" podkreśliłam elementem z masy. Zegar niektórym kojarzy się z upływającym czasem. Tu ma inne znaczenie. Ma być stwierdzeniem, że dla niektórych czas się zatrzymał.


Do kompozycji dodałam różyczki, listki oraz wytuszowaną wstążkę.  Całość oprószyłam białą farbą akrylową.


Środek też jest ozdobiony. Powtórzyłam dla spójności na kieszonce elementy z frontu kartki.
Bazę kartki stanowi papier craftowy.

Zapraszam do zabawy :)

Pierwszy dzień wiosny za nami i zmiana czasu też. Karteczkę z zegarem zgłaszam na wiosenne wyzwanie w Craft Barze.
Wykreśliłam: poszarpane brzegi, warstwy, wstążka, taśma, brąz. Do tego dwa różne papiery z kolekcji "Mała czarna" i cztery różyczki Primy.


Pozdrawiam cieplutko
Wiola

17 komentarzy:

  1. to nie żart - kartka jest przeurocza bardzo romantyczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuuu.... bardzo efektowna karteczka. Bardzo :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka Ci wyszła! Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna karteczka,super nastrój

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała i bardzo klimatyczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, a to o czym zadecydowały kostki jest rewelacyjne. Papierki pięknie wytuszowane i poszarpane, co nadało im charakteru i wyglądu niczym z minionej epoki. To wszystko jest cudnie przestrzennie skomponowane.
    Jestem pod ogromnym wrażeniem.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka, a jej wnętrze zachwyca:) wspaniałę::))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka jest piękna a środek jest równie wspaniały.
    Fajnie poszarpałaś papierki, dodaje to uroku.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna zabawa :) Ale teraz kompletnie nie znajdę czasu, żeby spróbować swoich sił. A szkoda...
    Twoja praca za to jak zwykle pomysłowa. Stworzyłaś naprawdę piękną kartkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ja uwielbiam brązy połączone z różem, śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyzwanie genialne - spisałyście się dziewczyny :) A Ty Wiolu znów zachwycasz cudną kartką! P.S. Zazdroszczę Adresatce tej kartki, dla której czas się zatrzymał ;) Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka przepiekna! Świetny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka jest przepiękna! Klimatyczna...

    zapraszam do mnie na wielkanocną wymianę kartkową:
    http://nakredensie.blogspot.com/2014/04/wielkanocna-wymiana-kartkowa.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczka cudna , wspaniale się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak z babcinego kuferka! Podoba mi się, choć to zupełnie nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obłędna karteczka! Piękna na zewnątrz, jak i w środku :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...