sobota, 30 listopada 2013

Pierwsze LO

Do tej formy brałam się "jak pies do jeża". Duże powierzchnie mnie przerażają. Jak zapełnić przestrzeń, żeby miało to jeszcze jakiś wygląd? Ale jak się nie próbuje to się nie nauczy. Prawda? Więc dziś pierwszy layout.
Temat: wyścigi rowerowe na zakończenie lata. Scrap wyszedł jesiennie, jak przystało na porę rozgrywanych zawodów.   




 Dałam mnóstwo kolorowych liści, które powyginałam i potuszowałam.


 Znalazły się tu też owoce głogu, które imitują grono jarzębiny. Liście "pokropiłam" rosą.



 Wszytko podklejone bardzo przestrzennie na kosteczki dystansowe.


Dziękuję ogromnie za każdy komentarz i odwiedziny. Witam nowych obserwatorów. Mam nadzieję, że zostaniecie u mnie na dłużej. Zapraszam. :)
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i życzę udanego Andrzejkowego wieczoru. Ja tymczasem zmykam na imprezę z wróżbami. :)

LO zgłaszam na wyzwanie "Mój rower" na blogu Digital PAPER by Janet

Wszytko podklejone bardzo przestrzennie na kosteczki dystansowe.

oraz na wyzwanie "Liście "w Szufladzie.

http://szuflada-szuflada.blogspot.ie/2013/11/w-listopadzie-otwieramy-szufalde.html

LO jest bardzo nieświąteczne, więc wędruje też na wyzwanie nieświątecznie Frezji w PWC


34 komentarze:

  1. Bardzo ładna praca !!!!
    Jak na pierwsze LO naprawdę fajna.
    Powodzenia w wyzwaniach !!
    No i udanej imprezki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bravo! Świetne! Moje pierwsze LO jeszcze przede mną!

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo ładna praca! Miłego imprezowania, ja posiedzę w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow, świetnie wyszedł! Bardzo fajnie go skomponowałaś. Po takim udanym starcie czekam na więcej scrapów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny start! Teraz zasypiesz nas swoimi LO :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne LO, wyszło genialnie! Piękne liście uformowałaś i trybiki, które nadają klimat pracy... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszedł Ci fantastycznie:) Liście są jak prawdziwe, a rowerzysta taki przystojny....

    OdpowiedzUsuń
  8. Wioluś, aż wierzyć się nie chce, że to Twój pierwszy. Piękny i klimatyczny scrap. Ślicznie oprawiłaś fotki, uporządkowane a jednak nie do końca... Takie jak lubię najbardziej. Liście ślicznie uzupełniają jesienną całość. Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja rowniez napisze, ze...nie chce sie wierzyc, ze to Twoj pierwszy raz z LO:Swietnie sobie poradzilas. Ja jeszcze...nie mialam mozliwosci zrobic takiej formy, ale teraz wiem, do kogo mam sie uda w razie pytan. Wyszlo Ci kapitalnie ;)Pozdrawiam Cie Wioli cieplutko ;) i dziekuje za wszelkie odwiedziny u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdolnym łapkom wszystko wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna robota!!! Kolorki bardzo mi się podobają i ta "burza liści" ;-D A mina Kubusia po dojechaniu do mety- bezcenna ;-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam to samo z tym jeżem:) Udany debiut, a liście przepiękne! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, jesienna aura. Rosa na liściach to fantastyczny pomysł. Taki detal, który nadaje smaku kompozycji. Całość pięknie się prezentuje, kółeczka zębate są idealne na tę okazję. Fantastyczna pamiątka jesiennych zawodów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba niepotrzebnie obawiałaś się dużej powierzchni, to co ujrzałam bardzo mi się podoba, a jesienne liście wyglądają jak prawdziwe.
    Pozdrawiam :o))

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna praca :))) dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki świetny pomysł i kolory. Super!

    OdpowiedzUsuń
  17. cudownie wyszło :) wcale nie wygląda na pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastycznie Ci wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie to wyszło :) Pomysł też ciekawy. Życzę powodzenia i zapraszam do mnie
    www.szufladajustyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjny!!!! Liście robią niesamowite wrażenie. Fakt najgorzej zacząć - ja też mam już przygotowane zdjęcia do oprawy tylko nie było w zestawie wolnego czasu ;) pozdrawiam i czekam na kolejne LO

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna praca, tyle detali, jak prawdziwa jesień. Cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  22. nieźle jak na pierwszy raz, bogato ozdobiony scrap

    OdpowiedzUsuń
  23. Całość wyszła rewelacyjnie! Te liście są genialne. Ja też raczej "nie czuję" LO bo nie mam na tę formę pomysłu. Ale Ty dałaś sobie radę znakomicie :) Brawo!
    Serdecznie pozdrawiam Violu!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak to jest pierwsze LO, to nie moge doczekac sie nastepnych!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie lubię robić LO, choć większość moich albumów ma wymiary 30x30 ;)
    Twoje bardzo jesiennie - podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja dzis znow popodziwiam sobie Twoje wspaniale LO

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczne - liście wyglądają jak prawidziwe :D

    OdpowiedzUsuń
  28. To samo miałam właśnie napisać: liście wyglądają jak żywe!
    Świetny pomysł z takimi rajdami :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Digital Paper!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Digital Paper.

    OdpowiedzUsuń
  30. Aż cięzko mi uwierzyć, że to pierwsze LO! Wyglada wspaniale! Piękna kompozycja, kolory i wykonanie <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Wiolu, fantastyczny scrap! Jeżeli tak wygląda pierwszy, to już nie mogę doczekać się następnych :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję - piękny scrap :)
    Przypomina mi moją pierwszą pracę - też z liśćmi ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...