poniedziałek, 12 kwietnia 2021

Komunijny box

Witajcie!

Dziś chciałabym Wam pokazać pudełko-pamiątkę z okazji rocznicy I Komunii Świętej.

Box powstał na podstawie tutorialu Gosi Metryki w ramach zabawy Wiosenny YouTube Hop2021 "Kwiaty w włosach" HOPLandia.

Do zdobienia mojego pudełka wykorzystałam bazę od Rzeczy z Papieru, którą okleiłam papierami "Złote Sny" z Paper Heaven. 

Wieczko i środek mojego boxa zdobią kwiaty, które zrobiła ręcznie z białego foamiranu, barwionego tuszami.


Wieczko ozdobiłam serwetką i hostią od Rosy Owl.


Środek To przede wszystkim życzenia napisane na skrzydełkach i piękny kielich 3D.


Rozpoczęłam tym pudełeczkiem sezon komunijny w moich pracach.  ;)

Dziękuję Wam za wszystkie ciepłe słowa i odwiedziny. :*
Miłego dnia :)


4 komentarze:

  1. Co za cudowny box! Bardzo mi się ostatnio podają prace z żółtymi elementami :)Twoje kwiatki są prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pudełko. Super kwiatki zrobiłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne pudełeczko! Przepiękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...