sobota, 24 kwietnia 2021

Kartka komunijna

Witajcie!

Dziś chcę wam pokazać kartkę komunijną, którą zrobiłam z najnowszej, pięknej kolekcji "Miłosne zapiski". Delikatny wianek, który umieściłam w centrum, ozdobiłam kwiatami i dodałam wstążkę Old Feshion Robbons

Nowa kolekcja, którą użyłam jest bardzo uniwersalna i na pewno wykorzystacie ją do różnych projektów.

Hello!

Today I want to show you a communion card that I made from the newest, beautiful collection "Love Notes". I placed the delicate wreath in the center with flowers and added the Old Feshion Robbons ribbon. 

The new collection that I used is very universal and you will definitely use it for various projects.






 Miłego dnia!
Have a nice day!
 

 

10 komentarzy:

  1. Karteczka jest niezwykle świeża i delikatna.
    Już się nie mogę doczekać , aż moje papiery przyjdą, wyglądają fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznotka, pieknie z tym bukiecikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna i delikatna karteczka :) Będzie cudowną pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię wianki na kartkach :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna kartki 🙂 bardzo mi się podoba 🙂
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...