wtorek, 13 kwietnia 2021

Pamiątka I Komunii Świętej

Witajcie! :)

Za oknami już wiosna, niebawem maj i sezon komunijny. Mam nadzieję, że pandemia nie przeszkodzi w tegorocznych uroczystościach. Ja powoli robię pamiątki komunijne. Dziś chciałabym pokazać Wam kartkę zrobioną na podstawie tutorialu Małgorzaty Dudzińskiej na YT, w ramach wiosennej zabawy HOPLandia. Zainspirowałam się formą kartki i jej układem. 

Do zrobienia mojej kartki wykorzystałam papiery LemonCraftu. Wokół okienka wyciętego w warstwach przykleiłam serwetki, w środku umieściłam hostię, a obok przykleiłam kompozycję z kwiatów z foamiranu i wyciętych listków. Przykleiłam też wstążkę i sznurek. 







Bardzo mnie cieszą Wasze odwiedziny i komentarze. Dziękuję ogromnie, że znajdujecie czas, by mnie odwiedzić. :*
Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)

6 komentarzy:

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...