niedziela, 11 kwietnia 2021

Kartka urodzinowa/The birthday card

Witajcie!

Dziś przypada moja pierwsza  inspiracja w ramach DT Paper Heaven. Bardzo się cieszę, że dołączam do grona Anielskiej dróżyny, i że będę mogła pracować na tych pięknych papierach. Mam nadzieję trochę Was zainspirować. 

Przygotowałam kartkę na wyjątkowe urodziny. Do zrobienia jej wykorzystałam kolekcję "Złote sny", która swoją kolorystyką idealnie wpasowała się w klimat uroczystości. 

Do ozdobienia kartki wykorzystałam mnóstwo wyciętych elementów, listków, kwiatów i gałązek.

Hello everyone!

Today is my first inspiration for DT Paper Heaven. I am very happy that I am joining to the Angelic team where I will be work with these beautiful papers. I hope to inspire you a bit. 

I preapared a card for a special birthday. To make it, I used "Golden Deams" colletion, which colors perfectly suited the atmosphere of the ceremony. 

To decorated my card, I used a lot of cut elements, leaves, flowers and twings. 



Pozdrawiam Was serdecznie,

Best regards

Wiola



9 komentarzy:

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...