niedziela, 21 listopada 2021

Poinsecje z famiranu

Witajcie!

Jak ten czas szybko umyka! Rok temu bawiłam się świetnie w czasie VlogMasu u Asi Szulik, a dziś znów na kanale YT u Asi trwa "maraton" inspiracji. 

Rok temu dzięki tej zabawie i namowom Asi przełamałam swój opór do foamiramu. Przez ten rok trochę kwiatów z pianki przewinęło się przez moją pracownię. Dziękuję Kochana, że zainspirowałaś i zachęciłaś mnie swoimi filmami do kolejnych prób, z tym, jak wtedy sądziłam, niezbyt  wdzięcznym materiałem do robienia kwiatów. 

Dziś mała porcja moich poinsecji, zrobionych w ramach zabawy ScrapMas2021 u Asi. 


Link:
ScrapMas2021 dzień 6

Nie wszystkie kwiatki załapały się na sesję zdjęciową. ;) Część wylądowała od razu na kartkach. Mogliście je zobaczyć TU , TU i TU. Niektóre zobaczycie niebawem. :)

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i zapraszam do wspólnej zabawy razem z Asią. :)


1 komentarz:

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...